/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvorfor stemmer de ikke på DF?
Fra : PeterTheisen
Vist : 621 gange
10 point
Dato : 06-02-12 07:48

Hvorfor er der så få højtuddannede, der stemmer på DF?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-12 09:10

Og hvor har du DEN PÅSTAND fra

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 06-02-12 09:48

Det tyder på, at også højtuddannede er ganske fornuftige.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-02-12 11:09

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-02-12 12:25

hvorfor stiller du alle de spørgsmål ?+ bliver du klogere ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-02-12 14:43

Man skal være umenneskellig og have grød i hovedet for at finde på at stemme på DF.

De højtuddannede karer sjældent at komme igennem uddannelsen med grød i hovedt.

Accepteret svar
Fra : prio

Modtaget 10 point
Dato : 06-02-12 15:15

Hvorfor skal en Kandu'er sige noget positivt om DF, og dermed indrømme at være umenneskelig og have grød i hovedet - en helt igennem ond og racistisk person!!!

Vi stemmer da alle på et af de andre agtværdige partier, med gode, dygtige og mennskelige politikere.

Mærkeligt nok viser det sig, at Dansk Folkepartis vælgere er meget trofaste, selv efter, at DF hjalp med til at fjerne efterlønnen.

Jeg tror faktisk, at mange i dag betragter DF som det nye Socialdemokrati.

De dårligst stillede pensionister mener, at DF er det eneste parti, der i dag taler deres sag, og blandt andet har hjulpet dem med indførelse af ældrechecken.

Utrygheden ved den voldsomme indvandring af muslimer, og den medfølgende kriminalitet bl.a.,
skaffer vel stadig DF vælgere fra alle samfundslag, men få vil stå frem, for ikke at få racismestemplet.

- og nej, jeg har ikke selv stemt på DF, men jeg gider egentligt ikke håne DF's vælgere.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-02-12 15:24

Citat
Jeg er en mand på 60 år med en ingeniørbaggrund.

Det bemærkes nu ikke,på baggrund af dit indlæg:

Citat
Man skal være umenneskellig og have grød i hovedet for at finde på at stemme på DF.

De højtuddannede karer sjældent at komme igennem uddannelsen med grød i hovedt.

Altså kan man resumere,at en høj uddannelse,ikke altid er = med en høj intelligens.

M.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 06-02-12 15:48

Tak for svaret prio.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-02-12 16:09

Citat
Altså kan man resumere,at en høj uddannelse,ikke altid er = med en høj intelligens.

Ja det er korrekt opfattet.

De højt uddannede er ikke menneskelligt bedre end andre, men de er som hovedregel mere intelligente. Der er dog undtagelser.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-02-12 16:51

Citat
De højt uddannede er ikke menneskelligt bedre end andre

Helt enig.Den "høje" uddannelse,har de tit fået ved hjælp af en kæmpe ego,og spidse albuer. Og ikke mindst forældrer,der har pacet dem frem.... på trods af en middelmådig hjerne.... men rigelig med penge.

Citat
men de er som hovedregel mere intelligente.

Det kan der nok også sættes ? ved. De er ialtfald,ikke altid mere alvidende.Prøv bare at lytte til "Danmarksmester" i radioen..... hvad hedder hovedstaden i Slovakiet eller i Pakistan..øh..øh.

Denne her skal du roses for.Godt set:
Citat
Der er dog undtagelser.

M.