/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Dårlig ledelse eller ?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 899 gange
300 point
Dato : 05-02-12 22:35

Så har arbejdstilsynet været på gæstevisit hos DJ http://arbejdstilsynet.dk/da/tilsyn/smiley/smileysogning-resultat.aspx?companyname=danmarks%20j%c3%a6gerforbund&enhedstype=p

Dårlig arbejdsmiljø er ikke godt, dårlig arbejdsmiljø grunder mange gange i dårlig ledelse, hvad er grunden til, den nye formand ikke har løftet en så lille medarbejderstab frem til en glad medarbejderstab

SHV

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 300 point
Dato : 06-02-12 00:00

Der er to muligheder. Enten er der for mange høvdinge og for få indianere, eller også er topstyringen så massiv, at medarbejderstaben frustreres over manglende indflydelse. Da jeg ikke er medlem af DJ, har jeg ikke belæg for at konkludere noget kvalificeret, men ud fra mit tidligere kendskab til forbundet, er der for mange høvdinge, som alle bider efter hinandens haser. Det kan skyldes at den øverste høvding ikke ener at motivere eller placere ansvar og arbejdsopgaver - udfra filosofien, at kan man lade medarbejderstaben udkæmpe deres interne magtkampe - så fjernes al opmærksomhed fra den øverste høvding.

Bare et forslag.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-12 00:21

Du har måske mere ret TOMBE end du tror, men der er blot en helt klar skillelinje i mellem de ansatte i forbundet og de tillidsvalgte.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-02-12 07:34

Og hvad er den skillelinje Knudsen?

SHV, skal ud og koge et fuldskuffelkranie af, uden grandeller

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-02-12 08:00

Citat
Afgørelse om psykisk arbejdsmiljø

Kan det evt. skyldes negative personer som jer ???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-12 10:41

Det er altid dårlig ledelse, når den øverste ledelse eller for den sags skyld, mellemlederne, ikke tager hånd om arbejdsmiljøet !! "Jamen jeg vidste ikke der var problemer" - den hører man ofte, men det er kun en ualmindelig dårlig undskyldning som viser, at man ikke har hånd i hanke med, hvad der foregår i virksomheden, i dette tilfælde DJ - og det kan ikke undre !
Men også alle "menige" medarbejdere har et ansvar for, at kolleger trives og ikke udsættes for unødig chikane, drillerier eller sexuelle tilnærmelser fra kolleger, men også fra ledelsen !!
M.h.t. DJ forbundets interne gøren og laden, synes jeg Tonganeseren har ret i sine antagelser.
Det kunne være interessant, hvis Bendt Ballegård ville uddybe sit synspunkt lidt - det ser jeg frem til !
Dabj - hvorfor blander du dig nu igen ? For lang tid siden ville du ikke deltage og dit "flueben" var fjernet - keder du dig ?? Eller er det som et skud vitaminer for dig, med nogle guldkorn fra de negative ??

ØV4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-12 10:47

Sandhedsvidnet.

Den fuldskuffel du omtaler, uden grandeller - havde den et hvidt øre ?? I givet fald - var det højre eller venstre øre ??

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-12 10:58

Ballehyleren er så besat af at være indtrådt i en lille kredsbestyrelse i det mørke Jylland, at han benytter ethvert tidspunkt til at prale. Det er et "must" for ham. Endelig er det lykkedes for ham, og nu har jeg hørt, at han stiller op som formand for DJ. Vi glæder os nok alle til at se resultatet.

Men, men, men - Ballehyler! Hvis du kunne læse, så ville du - af linket i Sandhedsvidnets oplæg, kunne se, at det udersøgelsen kun drejer sig om de ansattes vilkår i DJ. Altså ikke er ord om bønder og andet godtfolk i de lokale bestyrelser.

Altså ikke et ord om forbundets tillidsfolk. - kære Ballehyler, men det er du nok for dum til at kunne forstå.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-02-12 11:30

Citat
Dabj - hvorfor blander du dig nu igen ?

Undskyld, det var kun for at svare på et stillet spørgsmål. Det er det kandu er til for, og det har det altid været, i hvert fald til at visse af ovenstående personer dukkede op herinde.
Jeg undskylder endnu en gang og fjerner igen fluebenet
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-12 11:35

Vi lader lile denne kommentar stå helt, helt alene.

Citat
Afgørelse om psykisk arbejdsmiljø

Kan det evt. skyldes negative personer som jer ???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-12 12:02

Dabj

Du behøver ikke undskylde for at deltage - det er skam da et frit land vi lever i og ingen har forbudt dig at stille/besvare spørgsmål i jagttråden på kandu !!
At du for lang tid bekendtgjorde, at du ikke ville deltage fordi du ikke kunne lide lugten i bageriet, var da din egen afgørelse !

På gensyn/-hør

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-12 12:55

Tombe du er og bliver en klovn, så enkelt er det og vidnets personfnidder hopper jeg ikke på.
Så mor jer drenge..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-12 13:50

bb1

Hvis det er mig du henviser til med "vidnet", kan jeg ikke forstå din stilling: Jeg har blot bedt dig om du vil uddybe din mening - hvad fnidder er der i det ???

Èn af drengene...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-12 15:18

At du føler dig truffet øjenvidne kan jeg ikke gøre ret meget ved. At du helle ikke vil fatte hvad jeg skriver er det heller ikke meget jeg kan gøre ved.
Problemerne på Kalø er alene den daglige leders skyld. Det har formanden ikke meget med at gøre med. Jeg har sagt det så ofte før, formanden kan ikke gøres ansvarlig før skaden er sket – så kan vi tale om hvem, der har ansvaret for, at ”skaden” i det hele taget skete.
HB har et meget stort ansvar, når ”skaden” er sket og der skal placeres et ansvar, det lever de ikke helt op til, men det skal man måske være nærmere på, for at kunne forstå og det er der ingen af Jer herinde, der er.
Selv Tombe indrømmer det og det syntes jeg er flot. Beskæft Jer med noget i ved noget om i stedet for at gætte eller sprede rygter, det gavner ingen ting. - TAK

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-02-12 16:50

Ballemand

"men det skal man måske være nærmere på, for at kunne forstå og det er der ingen af Jer herinde, der er."

Hvor ved du dét fra ? Vi ved noget mere end du tror - nogle af "de slemme" er tættere på dig end du tror, så pas nu lige lidt på ! Vi skulle jo nødig have det svære skyts frem igen eller ?? Er du i krigshumør, blot fordi du ikke har været så heldig/dygtig at nedlægge en fuldskuffel, som Sandhedsserummet ?
Har du været i Filipinien for at få rettet dine dænder eller det er måske grunden til din surhed ??
Man spørger dig pænt og høfligt og får så blot en svada tilbage i nakken - det er ikke sådan man kommer videre, lille Balledoof.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-12 17:09

Hold da helt kæft - manner.
Balleslaskeren hænger hovedbestyrelsen ud for inkompetence og hælder vand ud af ørerne over Kalø`s personalepolitik. Mon sidstnævnte skyldes, at Balleslaskeren engang blev fyret fra Kalø på grund af fusk med et brev - skrevet på forbundets brevpapir? Fydaføjda - slemme gamle støder.

Vi må da håbe, at hovedbestyrelsesmedlemmerne også kigger ind på denne udmærkede hjemmeside - eller også kan man jo formidle det til andre hjemmesider - bl.a. DJ siden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-02-12 17:26

- lad os sende en venlig tanke til Ballesprederens mor...

Hun har sgu ik' haft det nemt!

Mvh. Roskilde fjord i solnedgang...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-12 18:14

- lad os sende en venlig tanke til Ballesprederens mor...

Hun har sgu ik' haft det nemt!

Mvh. Roskilde fjord i solnedgang...

Se! Det ved jeg en del om - og du har ganske ret - kære Stouenberg. Hun havde det dælme ikke let. Resten holder jeg for mig selv - for ikke at bevæge mig ad samme spor, som når Bent Balleklasker taler grimt om afdøde mennesker.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-12 18:53

Så vågne børnehaven op igen. Jeg kan kun sige: I har ret min mor var syg af kræft i fem år inden hun døde i 1949.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-02-12 19:40

Ballegård, du er jo intet andet end en skrigende dum kasteret galt af gudernes unåde, du regner med at dit skrigeri fører til sejr og genvalg.

Folkene på Kalø kiggede jo durk igennem dig din pjalt dengang, ligesom de gode drenge fra DLS m. fl. kunne, hvad endte det med?? Ballesprederen røg selvfølgelig ud sammen med det møjbeskidte stinkende opvaskervand, hvor han hørte hjemme, hvad ellers?
Lille mand som kom med i bestyrelsen, på et akut forfald i kreds 3. Her kan jeg skryde som et muldyr, på lånte fjer, og her skal jeg da hævne mig på alt og alle, jeg har vist lidt af det bestående DJ i ryggen, eller har du ??

Du er jo ikke andet en lille smækfed tom højtråbene mandsling, som ikke har besiddelsen af moral, jagtligt indsigt, for ikke at tale om pli og dannelse.

Ingen og jeg gentager ingen, i denne tråd har trådt på dig, eller det som hænger forneden under din fede slaskede vom, hvis du kan ane vedhænget, ingen har trådt dig over tæerne vel, men du stor sviner bare hele forrummet til atter igen.
Du er kun en lille sølle stakkel, men desværre også et gennemgående gement dumt svin, uden moral, etik. Ingen rigtige jægere behøver, kigge eller værdige et blik, eller for dens sags skyld svare, for du er ikke andet end gennemsyret ondskabsfuldt, totalt forvirret menneske. men hvor kan du dog på en lav plat måde, tilsvine alt og alle.

Ja man burde sende en hjælpene delgation til alle, som er tvunget til at omgås den slags tumber.

Og ja Ballegård, man er nødt til at tiltale typer og hvor de er på udviklingstadiet i et sprog de forstår, og jeg har endda holdt mig meget tilbage hr Ballegård at ønske.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-12 23:46

Bæ-bæ-bæ- sagde det lille lam.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-02-12 06:48

Jeg har stillet dig et spørgsmål Knudsen og jeg skal gerne gentage det, hvis du ikke liiiiiiiiiiiiiiiiige kan finde det
Og hvad er den skillelinje Knudsen?

SHV, den er nu flot sådan en guldmedalje fuldskuffel, skudt på den frie danske vildtbane og ikke under hegn

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-02-12 09:11

Balledoofs problem er hans hang til geder og får - sidst det sås var under en "jagt" på en mufflon, som var basted og bundet i en indhegning på Djursland (ikke Kalø, for der var han jo blevet smidt ud for at være lidt for kreativ) Billedet af den store jæger gik land og rige rundt, skønt man måtte til en anden verdensdel for at finde det - Ballen ville illigevel ikke være bekendt at vise det for sine gode venner, specielt i DJ.

Til besserwissers indlæg kan man kun give max. poing:

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-02-12 07:23

Du Knudsen, er du over at nogen "udefra" kom og blandede sig i "din" lille hønsgård, altså hvordan den er strikket sammen, føler du dit mandat truet ? er du træt af de demokratiske regler skal gælde i din lille valgkreds? må folk med medlemskab og som bor i din kommune, ikke stemme og deltage i løjerne Du udtaler du ikke fik lov til at sige noget under mødet, det er vist inu en af dine fantasier

SHV, glæder sig til et svar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-12 08:52

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-12 09:48

Fra : bb1
Dato : 06-02-12 23:46
--------------------------------------------------------------------------------
Bæ-bæ-bæ- sagde det lille lam.

Gu gør det ej - det siger mæh! Se blot her:Søgeresultater
Mæh, si'r det lille lam - Sange

www.festabc.dk › Sange

Mæh, si'r det lille lam. Forfatter: Ukendt - Komponist: Ukendt. Mæh, si'r det lille lam,. mor, jeg fryser, jeg vil hjem! Mæh, si'r det store får,. vent, til aftenklokken slår,

Bent Balleskraber er dummere end snot. Det har han bevist ved talrige lejligheder. Men at han ikke engang ved, at et lam siger mæh, så er grænsen edermageme nået.
Men Balleskraberen er så fikseret på tamgeder, at han ikke kan tænke på andet. Tsk, tsk!

Mvh.
Tonganeseren
I dyb chock over menneskelig uvidenhed.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-12 09:49

I dagens anledning staver vi det sådan her: Sjok - som i Bent.

Mvh.
Tonganenseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-02-12 10:29

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-12 12:23

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-02-12 15:58

Knudsen, hvilken kommune bor du i

Shv

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-02-12 16:46

Nu er geniale BÆ BÆ BÆ Knudsen, også ved at smadre kreds 3 inde fra, den spade komme da aldrig til bare til lidt fornuft.

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-02-12 17:58

Heldigvis var der en fornuftig dirigent som bad ham om, at klappe kajen sammen på kredsmødet, da han skulle til at synge;- bliv´ bare ved at sove sødt lille Ole, og I skal lade være med, at Roede ved min alle´r bedste vens mulighed for, 3 mill + diverse frøns, samt 4 år mere som pater est.

Ballesprederen har fået en på låget i DJ Klatten, så han er atter nede til tælling, desværre blev han vist kun ramt i hovedet, så skaden er minimal, han er nok oppe igen kl 21, og sender nye indlæg, forfattet af alle vennnerne med kommaer og - og holdt i et pænt velskrevet sprog, nu skal han bare huske, at bruge den rigtige Komputter at sende fra, ellers virker det igen lidt kvajet.

Vennerne gider åbenbart ikke hjælpe mr. goatkiller herinde mere, der må være en skillelinje her.))

Vi skal have æggekage med bacon, lavet på helt nyfødte æg i aftenÆH BÆ ÆH.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-02-12 19:33

Nå da da da da...... der er nok en der får verbale slag...
Du ka' ta' dem Balledut, du er i træning. Alle tæver dig jo.

HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-12 22:11

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-02-12 06:49

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-02-12 16:34

Og rigitg mange tak for de mange POINGER.

Mvh.
Tonganeseren