/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Der mangler noget
Fra : LuffeA
Vist : 543 gange
10 point
Dato : 05-02-12 17:07

I og med Peter Theisen ikke har stillet nogle spørgsmål i 24 timer vil jeg gøre det for ham:

1. Hvilket parti går ind for at bananer skal pålægges sukkerafgift ?

2. Hvorfor bygger man ikke ens rådhuse i København og Skjern ?

3. Hvorfor får henholdsvis 1 & 2 årige børn samme beløb i børnechecken ?

4. Kan man ikke nøjes med at udbetale overførselsindkomster een gang om året ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-02-12 17:37

Tak Luffea, minder om en af de gamle Berlinmursvittigheder:

En, der er flygtet til Vestberlin får sin kuffert endevendt af politiet, der finder et glas piller "hvad er det", "det er mod hovedpine", et andet medicinglas "mod mavepine".

I en skjult bund finder de et billede af Honecker, "AHA, hvad er så det", "Det er mod hjemve!"

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-02-12 17:55

fine ?
de er vanskelige at svare på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-02-12 18:38

I Norge kalder de Limfjorden for - Klisterkanalen.

Hvorfor gør regeringen ikke noget ved det ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 19:09

Citat
I Norge kalder de Limfjorden for - Klisterkanalen.

og på ny-norsk Tape

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-12 19:34

Er LuffeA så PT Peter Teisen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-12 21:51

Citat
Er LuffeA så PT Peter Teisen

Tror bare at LuffeA er LuffeA

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 10 point
Dato : 05-02-12 21:52

Ja eller DaffeA!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-02-12 21:54

"4. Kan man ikke nøjes med at udbetale overførselsindkomster een gang om året ?"

Fint nok med mig, især hvis den bliver fordoblet, så man får 2 x årsindkomst.

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 05-02-12 22:39

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 22:52

var så lidt