/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bedste fly afgangs finder
Fra : o.v.n.
Vist : 931 gange
200 point
Dato : 04-02-12 17:12

Hvilken søgemaskine bruger i til at finde fly afgange?
Bruger i fly selskabernes hjemmeside eller er der en søge tjeneste som kun søger fly afgange?
Jeg ledte længe med de "almindelige" søge tjenester før jeg fandt en afgang mod Danmark i aften, ude er godt men hjemme er bedst og så kan det være lidt træls at stå i Amsterdam og have besvær med at finde et fly hjem

Accepteret svar
Fra : laikatøs

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-12 17:32

Jeg bruger Momondo.com - Supersaver- cimber-sterling lavpris-Norwegian lavpris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-12 18:36

Hej o.v.n.

Kig ind på www.momondo.com .
Der finder du flyafgange og de billigste priser på lige netop den dan du har brug for det.

Nu skal du vel ikke til at smugle hash med hjem

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-12 19:30

Et alternativ for fly fra Hamborg: tui.com

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-02-12 19:39

Tak for svaret laikatøs. Momondo.com finder hurtigt en afgang, den kendte jeg ikke, nu er det altså ikke mig selv som er så berejst, det var svogeren som ringede om jeg kunne finde en afgang mod Aaborg her i dag, deres første fly var forsinket så det fly de skulle have været med var selvfølgelig fløjet for længe siden, nu forventes de at lande i Aalborg i aften kl. 22:25