/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Color Laser CM1415fnw vs Samsung CLX
Fra : Toby14dk
Vist : 658 gange
65 point
Dato : 02-02-12 18:10

Davs.
Jeg står og skal have en ny laser printer og har brug for en vurdering.
Valget står imellem
HP Color LaserJet Pro CM1415fnw
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4395341
og

Samsung CLX 3185FW
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=821116

Jeg hælder mest til HP da jeg ved det er ordenligt og jeg får mere for pengene med deres laser tonere men det der gør mig i tvivl er at Samsung har en bedre opløsning på både udskrift og scanning jeg ved dog ikke hvor meget det har at sige.
http://www.hp.com/canada/portal/smb/print_expert/pi/pdf/competitive-ex-hp-cp1525-cm1415-v-Samsung-clp325-clx3185-ltr-1142010.pdf --> HP påstår deres er bedst grundet noget software.

Så hvad ville i vælge og hvorfor?

Hilsen Tobias.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 42 point
Dato : 02-02-12 18:18

Jeg har en Samsung CLX 3185 N og den er laver fine udskrifter og er let bruge uden pc, laver fine indscanninger og kopier. Men den er langsom også så har den en irriternde opstart lyd spm jeg ikke kan finde ud af at fjerne. Jeg gider ikke høre på blip og blop.
Menuen i displayet er meget sparsomt men brugeligt. Ellers ok.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-02-12 20:53

Uden at skamrose HP, så har jeg en sådan, model CP1514n, som også kan køre på netværk (hvad min gør).
Uanset mærke er det nok værd at overveje, om den skal bruges på hjemmets netværk.

Jeg syntes at HP laver et fint print; men mon ikke alle gode printer fabrikanter med respekt for kunderne og sig selv, laver et godt produkt.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 02-02-12 21:26

Tak for svaret Fijala.
Endte dog med en HP.. :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-12 22:59

Det synes jeg er ok, og med min erfaring om min Samsung ville je også have valgt en anden.
Men pyt, jeg har også en anden HP sort/hvis laser printer jeg bruger til daglig