/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Nugans Shiraz bag-in-box
Fra : scooter
Vist : 916 gange
200 point
Dato : 02-02-12 10:27

Er der nogle der ved om man kan købe denne vin (Nugans Shiraz bag-in-box) i de tyske grænseboder.. eller i Tyskland.

Hilsen Scot.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-12 11:20

Hejsa.
Prøv lige at se dette igennem. Det ser ikke ud til at du kan købe den i Fleeggard.
http://infosite.fleggaard.dk/pl/forudbestilling_øst_rødvin_bib_526p0.aspx

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 11:20

Vin er ikke billigere i tyskland.
Men ved grænsbutikkerne kan man få noget lavpris vin, som knap nok er pengene værd.

Livet er for kort til dårlig vin.

Nugan laver forskellige kvaliteter . Den du søger kan på tilbud fås for under 100kr for 3 liter i Danmark. Den er ikke dårlig og fin til en grillfest i haven. Men det er ikke Nugans bedste.

Jeg tror ikke du kan få tilsvarende billigere i tyskland. Deres moms er lidt mindre og butiksavancerne, generelt også mindre på visse varer. Men Nugan er en slagvare hos Super Best i Danmark.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 02-02-12 12:00

Jeg regner gerne med at den pris vin og spiritus sælges til tilbudspris i Danmark er den samme pris man giver for tilsvarende i de danske grænsebutikker til alm. pris. Så kan man dog dér finde tilbudsvarer også. Det passer iøvrigt også når man handler i Italien, erfarede jeg på min sidste rejse til Italien.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-12 14:24

I stedet for Nugans Shiraz bag-in-box køb Drosty Hof fra Sydafrika...

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 02-02-12 15:54

Hvor kan du købe Drosty Hof bag in box??

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 06-02-12 11:51

Tak for svaret piaskov.