/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Guppyer
Fra : SillyconValley
Vist : 785 gange
40 point
Dato : 02-02-12 06:16

Jeg har simpelthen fået alt for mange guppyer i mit akvarium, de ynger pænt meget må man sige. Mit spørgsmål er, kan man dele guppyer i hanner og hunner i hvert sit akvarium, eller vil de så slås indbyrdes????

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 40 point
Dato : 02-02-12 07:35

Næh, det er fredelige fisk sådanne Guppyer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-12 09:09

Hannerne har simpelthen ikke tid til at slås, den bruger de på at vimse med de flotte haler for hunnerne.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 11:36

Fisk de kedeligste eksemplarer op og afliv dem i kogende vand.

Ved megen indavl, uden stærk udvælgelse får du en stor mængde kedelige fisk.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-12 12:01

Citat
Fisk de kedeligste eksemplarer op og afliv dem i kogende vand.

Ved megen indavl, uden stærk udvælgelse får du en stor mængde kedelige fisk.

Jeg aflivede selv nogle på den måde og fik så nogle friske fra dyrehandlen.

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 02-02-12 18:42

Tak for svaret webm.