/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
CV
Fra : Westwod9830
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 31-01-12 17:00

Jeg er ved at skrive en ansøgning hvor de både vil ha et CV, ansøgning og en motiveret ansøgning men hva er forskellen?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-12 17:56

http://tekstmaskinen.net/

Der er god hjælp herover.
Men en motiveret ansøgning- retter sig lige netop mod den virksomhed/eller uddannelsessted- herunder de personlige overvejelser - hvorfor det lige er der man søger.

- ansøgning er faktabeskrivelser om at man ansøger en stilling, opslået i xx annonce, herunder et CV som er en oplistning kronologisk, med årstal for tidligere job, uddannelser.

Godkendelse af svar
Fra : Westwod9830

Dato : 31-01-12 18:13

Tak for svaret smuller54. Det var en stor hjælp.