/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Temperaturmåling m/ 2 udendørs følere
Fra : JensAage01
Vist : 547 gange
20 point
Dato : 30-01-12 13:44

Er der nogen, der ved hvem der fremstiller "vejrstationer" med 2 udendørs temperaturfølere. Hvem fremstiller og hvor kan de købes?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-01-12 14:05

Hvorfor dog 2 følere. Ved en vejrstation er det vel lufttemperaturen der skal registreres. Derfor er det vigtigt at termometeret sidder i et hus beskyttet mod strålingspåvirkning. Men 2 termometre gør det ikke bedre.

Kommentar
Fra : JensAage01

Dato : 30-01-12 14:08

Det er så enkelt, at jeg vil have temperaturen såvel "ægte" udendørs såvel som i et udhus, der anvendes til vinteropbavaring af sarte planter. Jeg vil have mulighed for at aflæse begge disse på et display i mit hus.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-12 14:20

Så køber du da bare 2......

Det er garanteret billigere en et med 2 følere

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-01-12 20:11

Køb et par Kinesiske på http://www.dealextreme.com/
så få´s det ikke billigere, har selv købt et par ? for under en TI´r
Dagens tilbud - men de virker

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 30-01-12 22:28

Temperatur Station
Jacob Jensen
Temperatur måler med trådløs sensor. Måler temperaturen, hvor sensoren er placeret.
Op til 3 sensorer kan tilsluttes.
Hukommelse og nulstilling for hver sensor samt valg mellem Celcius og Fahrenheit.

http://www.svaneisenkram.dk/480+Temperatur+Station.htm

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 31-01-12 08:12

Kan jo lige prale lidt.
jeg har samlet en hjemmeside som samler oplysninger fra min vejrstationen.
http://stoneplace.dk/vejret/
modellen kan læses.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : JensAage01

Dato : 31-01-12 08:54

Tja dit indlæg er jo ikke just et svar på mit spørgsmål. Det er naturligvis interessant - men du skal vel se at få styr på det danske tegnsæt.

Godkendelse af svar
Fra : JensAage01

Dato : 31-01-12 13:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-12 13:40

velbekomme