/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Klinger det ikke hult?
Fra : PeterTheisen
Vist : 480 gange
10 point
Dato : 27-01-12 16:32

Klinger det ikke hult, at venstrefløjen taler om lavere skat på arbejde, når tankegangen normalt er højere skatter og afgifter og flere offentlige udgifter?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-01-12 16:42

NEJ

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-01-12 16:50

Jo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-01-12 16:54

Citat
Klinger det ikke hult

Cirka lige så hult som i der er i dit hoved

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-01-12 17:07

Citat
Cirka lige så hult som i der er i dit hoved

Lige mine ord om igen...

Det er da lige før den mand har overgået Jørgen Rudolf i tåbelige spørgsmål!

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 27-01-12 17:31

Kan man ikke snart blive fri for dine tåbelige spørgsmål. Det er et stort arbejde at slette dem.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 10 point
Dato : 27-01-12 17:41

Det klinger altid hult når man siger eet og i praksis gør noget andet.

Det er især hult - hvis man ikke præcist fortæller hvem der skal betale for festen.

Men nogle har jeg stemt regeringen ind...
Nogle har jo troet på deres gode intentioner.
At Helle er placeret på toppe af kransekagen, er en del af den demokratiske fest.

At mange har valgret uden at de ofre sig den fornødne tid på at sætte sig ind i hvad deres stemme går til, er vel det største problem...

Men alle ved jo at intet er gratis - festen skal betales. Jeg ved ikke lige hvem der for alvor ikke forstår den sammenhæng.

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 27-01-12 18:02

Tak for svaret Benjamin.Hansen.