/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
bøvl med Picasa3
Fra : supersine669
Vist : 598 gange
300 point
Dato : 27-01-12 10:19

bøvl med Picasa3

--------------------------------------------------------------------------------

Har i længere tid ikke kunne hverken sende opskrifter til andre via e-mail/picasa eller importer til web-album

Får hele tiden denne besked:

Du skal have forbindelse til internettet for at bruge denne funktion.

Prøv igen

Luk dette vindue

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP, snøft.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-01-12 10:22

Måske du skulle checke din internetforbindelse??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-01-12 11:05

Citat
Du skal have forbindelse til internettet for at bruge denne funktion.

Det er da ligetil, hvis du kan læse.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 300 point
Dato : 27-01-12 11:28

Se efter om din firewall blokkerer for programmet

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-01-12 13:04

Citat
Får hele tiden denne besked:

Du skal have forbindelse til internettet for at bruge denne funktion.

Tjaa,.. hvis det er samme computer du har skrevet herind på,.. ??
tror jeg vi roligt kan slå fast, at det 110% sikker ikke er noget i vejen med din internet forbindelse,..... ..

hvilken browser bruger du,.. ?
kunne være du,.. ved et uheld,.. har ændret nogle indstillinger.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-01-12 14:09

Fejlen ligger måske i kommunikationen mellem din googlekonto(gmail.com) og picasa.

Tjek indstillingerne i din gmail

Bare et gæt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-01-12 14:19

Kom lige på en anden ide:

I picasa under Værktøjer: vælg "indstillinger" og tjek at det email-program du vælger er den rigtige,som du anvender til at sende mail. Gmail- skal du bruge til webalbum, men måske er hakket kommet til at sidde det forkerte sted ??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-01-12 14:22

og lige een mere under netværk, tjek er der er hak i registrer netværksindstillinger automatisk

Godkendelse af svar
Fra : supersine669

Dato : 28-01-12 17:37

Tak for svaret nomore.