/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kan en hund virkelig få en bøde...????
Fra : Heidi-Ho
Vist : 865 gange
100 point
Dato : 18-01-12 21:11

KÆMPE BØDE TIL JAGTHUND.

“Smag” lidt på overskriften. Den “smager” noget underligt, hvad ?
Hvis nu hunden ikke kan skaffe pengene til at betale bøden med - hvad så ?
Kan samfundet som helhed forlange, at hunden nu skal begynde at tigge ? Nej, tiggeri er faktisk forbudt…….Ja ja undtaget for Romaer - og det er en hel anden historie…

Jeg kan da lige forestille mig scenariet, hvor hunden brødebetynget står i retten og dommeren stirrer på hunden med sammenknebne øjne og siger; “Hr Hund, De har forbrudt Dem imod lovens bogstav. Idet, hr. hund, De har strejfet rundt på nabojorden til stor gene for en del jægere. Har det noget at sige til Deres forsvar” ?
“VOV” siger hunden. Og letter ben opad vidneskranken.
“Hvad behager ? De udviser jo foragt for retten. Det må udløse en tillægsstraf ”

Sådan er det naturligvis ikke gået for sig, fordi en hund naturligvis kan naturligvis ikke få en bøde - det er ejeren som får bøden..........for helvede da.

MEN, hvorfor fanden i fænghullet, påstår så Ballegaard, at en hund har fået en bøde..? Hvis nogen har fået en bøde, er det EJEREN AF HUNDEN der fået bøden.

TSK TSK TSK TSK TSK

HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-12 21:25

Godt forsøgt - men forsøget er for søgt!

Hvem begår den strafbare handling? Det gør hunden. Hvem har ansvaret for hunden? Dens ejer!

Så enkelt er den sag - det burde selv du H.H. kunne fatte.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-01-12 22:14

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rigtigt Baldeboys !!! Du kommer dig. Hvem får bøden - ejeren eller hunden ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-12 00:05

Gå efter bolden H.H. og ikke efter manden. Det omvendte kan et hvert skolebarn. Det kræver ikke et særligt højt IQ……

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-01-12 01:10

Hvad har det med jagt at gøre.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-01-12 07:40

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-01-12 07:39

--------------------------------------------------------------------------------
Det er sgu' da vistnok kun i Ballens forstyrrede verden, man kan give en hund en bøde !!???
Hvordan vil man inddrive denne bøde ???

Seriøst svar fra bb1 ønskes !!

ØV4
MULTI-X
- C og K

Mon bb1 kan og vil svare nu ????

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-01-12 11:49

Vel noget i den her stil!

Stop glammeriet!!!!!!!!!

I er nogle tandløse hundehoveder, som ikke har en hunds ret til at bestemme, om mine elhunde render rundt hvor det passer dem, for de er nemlig rigtigt opdrættet vilde jagthunde, som altid starter jagten med halsbånd og andet diller daller påmonteret.

De er bare så gode at de slider dem af under deres søg, ja,- selv øretatovering ryger en tur og chipsen ryger også ud, lige som mine egne forøvrigt, er gjort for længst. Jeg har et helt læs megabodyies på camplettraileren uden numre, som kan bevidne at dette, var de faktiske forhold, så stop glammeriet.

Naboen kan bare stikke puddelen ind, når vores jagthunde render rundt og afsøger hans revir.
Er det måske så hundesvært at forstå, de kan da bare få nogle til at snuppe hundevagten, hvis de er så utilfredse. De får en halenkupering af DJ, for deres manglende forståelse for jægernes opfattelse af hundeloven, det sørger jeg for, man har vel de rigtige forbindelser, når man sidder med ved højbordet og lytter ved dørene.

Er i gang med et større samarbejde med Lada forhandleren, om en trojansk hund som vi kan bruge over naboskellet, den opdager de aldrig.
Hunden er kun på ca 8 meter i diameteren og 1,65 i højden, da A-teamet der består af 4 mand, skal være der samtidig på agerhønse skydninger. Det bliver selvfølgelig en standup-hund, med højre forben strakt ud i 52 gr.. Vi er ved at få lagt kørerplader ud til BMS kranen, som skal anbringe hotdoggen ovre hos de uforstående naboer, de gider vist ikke at skubbe den over skellet, som det hør og bør.
Hvis der er nogle som vil donere lidt maling, da den både er blå, gul og rød, så gå ind på min hjemmeside og find ud, hvem jeg er, eller rettere var i 2oo7, www.BB1.slagtogudlejning.com.
Det skal være gul maling da jeg har fået en nyt kælenavn nu,- Yellow Dog, jeg vil nu hellere havde heddet mr. Basset det havde bedre passet.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Altor

Dato : 19-01-12 12:12

Er det ikke at koge suppe på en gammel høne?

Den sag har da været vendt herinde før, og BB1 har fået på munden i 90% af indlæggene på den tråd også. Og nu er der så en tråd mere hvor BB1 kan få på munden.

Jeg er begynder at tro at dette forum mere er en privat krigsskueplads for to fraktioner med BB1 tilhørende den ene og HH, SV, ØV etc på den anden. Alle ytringer fra den ene fraktion bliver skamskudt på det groveste af den anden, ligemeget hvor valid udtalelsen har været. Er der ikke noget at komme efter rent indholdsmæssigt, så går man efter det skriftlige, og er der overhovedet noget som kan misforstås, så bliver det sgu det, og så er der revsel til følge.

Hvis den overskrift skal kunne fordre et så langt svineindlæg, er det samme som hvis jeg så skrev et langt indlæg om hvordan alle er lige for loven og romaer således ikke er undtaget for straffelovens paragraf om betleri. For det er ikke hvad du mener...og alle er ikke lige for loven...eks diplomater. Men jeg ville sgu gå død hvis jeg i min indlæg skulle forhindre alle misfortolkelsesmuligderne.

Så en opfordring til begge fraktioner:
Kan I ikke blot blive enige om at I sgu ikke kan komme overens med hinanden, og så lad det være ved det? I må sgu da snart have fundet ud af at intet den ene part skriver/siger eller på anden måde ytrer sig med, bliver mødt med valide argumenter fra den anden part.

Så slipper vi andre sgu da for at læse om det.

Uh, der var sgu vist lidt galde med der!

Mvh
Torben

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-01-12 12:58

Hvis en hund bliver dømt til aflivning, er det så ejeren der bliver skudt???
Nå faldt lige over dette spørgsmål, og sikke en gang ævl der bliver lukket ud. Holder mig fra de her jagt sider.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-12 13:46

Torben og snaptil.

Godt der er nogen, der tør svare oraklerne igen. Det manglede skam også bare!!!!

- Som alle kan se så stopper jeg når oraklerne bliver personlige og barnlige!!

Kommentar
Fra : Altor

Dato : 19-01-12 15:52

Joh tak, men hold for øje at det ikke er et klap på dine skuldre. Jeg kan blot konstatere at, når først et emne indeholder indlæg fra begge fraktioner, så kan jeg lige så godt droppe at læse mere i tråden, for så er resten af indlæggene blot personfniddder som ikke har noget at gøre med emnet. Så svadaen er til dig også.

/Torben

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-01-12 16:36

Hvor er det godt vi har en person som skolemester Torben, som kan belære os alle om hvordan man skal opføre sig !! Det gjaldt også dig, Balledoof !!!!
Men hvor er det positivt, at begge d'herrer Torben og snaptil ikke ønsker at deltage i jagt-trådene mere - så kan vi alle få lov at more vos over hinanden !!! Iøvrigt er det helt frivilligt at læse og deltage i jagttrådene

"Som alle kan se så stopper jeg når oraklerne bliver personlige og barnlige!!" skrev bb1.
Nu er sandheden fra den side oftest ikke til at regne med - grunden til hans deltagelse er den simple, at han ikke kan deltage i andre fora mere - og derfor deltager han igen på kandu !! Ja selv debatsiden hos DJ har smidt ham ud, da man skønnede for meget fedteri for ledelsen og specielt for formanden

ØV4
- C og K

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-12 18:47

Øjenvidne: du

Uden i virkeligheden at ane det mindste om hvad jeg laver hvornår.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-01-12 20:53

Og så går den vilde jagt, igen.
------
Jægere (Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål )
er sgu nogle mærkelige mennesker.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-12 21:07

Ja, det er utroligt så meget tid jægere igrunden bruger på, at bekæmpe hinanden.
Det har bestemt også undret mig!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 09:49

Desværre kunne jeg ikke kommentere gårsdagens indlæg - men det kan jeg så til gengæld i dag.

Lad os dog en gang for alle slå fast, at hunde - eller dyr i det hele taget, ikke kan idømmes nogen som helst straf, så alene udefra den betragtning, er bb1’s indlæg sædvanligvis latterligt.

Snaptil prøver da også - på en lettere forkølet måde, at spille smart ved at skrive: “Hvis en hund bliver dømt til aflivning, er det så ejeren der bliver skudt???”
Snaptil, tænk dig dog om mand !! Står hunden i retssalen og bliver dømt til døden..??? NEJ VEL ! Hunden får ingen dom - MEN EJEREN får den besked, at han skal lade sin hund aflive.

I øvrigt, hvis det, der skrives på jagtsitet går snapstil og altor så meget på, SÅ HOLD JER DOG VÆK ! Sværere er det da ikke.
Der er fx mange tråde på Kandu, som jeg ikke kunne drømme om ”at besøge” fordi….. jeg ikke gider ikke læse dem.

Der bliver endvidere spurgt om, hvorfor vi altid er efter Ballegård. Det er den letteste sag i hele verden at svare på…….Fordi Baldegård skader hele jagtsagen. Både med sin optræden på forskellige jagtdebatforaer og sin opførsel generelt. Hvilket også har bevirket at Ballegård stort set er udelukket fra samtlige jagt-debatforummer i kongeriget. Den sidste meldingen lyder, at nu har bb1 også fået karantæne fra debatten på Danmarks Jægerforbunds debatside.

HH

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-01-12 10:12

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 19-01-12 21:07

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det er utroligt så meget tid jægere igrunden bruger på, at bekæmpe hinanden.
Det har bestemt også undret mig!

Og det kan bestemt ikke undre nogen !!!???!!!

Og Heidi Ho har ret i, at Balledoof er uønsket på samtlige jagt-debatter, p.g.a. dårlig opførsel over for alt og alle, der har en anden mening end ham selv !! Det har de fleste af os vistnok prøvet adskillige gange.

ØV4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 12:30

Et anden og meget uheldigt karaktertræk ved bb1 er, så snart han fornemmer en eller anden form for ynk, fortolker han det straks som sympati. Det ses bla. tydeligt længere oppe i tråden.
Altor var dog også lynhurtig til at dementere overfor bb1.

bb1, hvis det er ynk og medlidenhed du så søger....okay så har du min - især medlidenheden.

HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-01-12 13:55

H.H. du må være syg i hovedet - simpelthen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 14:27

Citat
H.H. du må være syg i hovedet - simpelthen.
Tjaeeee, muligvis har du ret ? Men én ting ved jeg dog, at mit hoved fungerer væsentligt bedre end dit.

Svar mig på et par spørgsmål - hvis du ellers har mod og mandshjerte nok til det.

1. Er det korrekt, at du blev smidt ud af jagtformidlingen pgr.a personfnidder

2. Er det også korrekt, at du blev smidt ud af Netnatur af samme årsag.

3. Er det korrekt, at du har fået karantæne i debatforrummet på D.J. - stadig af samme årsag.

4 Er det korrekt, at du blev smidt på hoved og røv ud af DLS

Sagt på en anden måde, du har ingen venner Ballegård - kun få bekendte, som lader sig invitere på din jagt, fordi det er gratis.

HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-01-12 15:30

Til alle dine spørgsmål kan der svaret et klart NEJ.

Du kan evt. svare på hvordan jeg kan have en høj tillidspost i DJ dags dato hvis dine påstande var rigtig ?

Gå ind på min hjemmeside: www.bb-jagt.dk og læs, der står det sort på hvidt.

Du begår den fejl, at du udtaler dig om en person, som du ikke har den mindste baggrunds viden om og det er farligt, mest for dig selv. For taler man imod bedre viden, så dummer man sig også!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-01-12 15:47

Du begår den fejl, at du udtaler dig om en person, som du ikke har den mindste baggrunds viden om og det er farligt, mest for dig selv. så for Sørensen, nu skal du passe på HH, du ikke bliver meldt til vagthavende men, men, men, Knudsen fortsætter, For taler man imod bedre viden, så dummer man sig også! duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Knudsen, hvor mange gange har du dummet dig?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-01-12 16:34

" hvordan jeg kan have en høj tillidspost i DJ dags dato hvis dine påstande var rigtig ? "

Her har storhedsvanviddet virkeligt taget over: Forklaringen er ganske enkelt, at ingen andre medlemmer i kredsen "gad" have med posten at gøre, men bb1 greb chancen for at kunne avancere op ad rangstigen !!! Men blot fordi man er blevet udnævnt til stik-i-rend dreng i en ligegyldig stilling, er ikke ensbetydende med at man har overtaget "en høj tillidspost" !!
Fra mine gode bekendte i det østjyske ved jeg, at man her slår sig på lårene af grin over den latterlige mandslings meritter !!

ØV4
-C og K

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 17:15

Okay Balleboyz lidt kredit skal du have. Vedr. D.J. det er noget jeg har hørt fra "rygters bureau" og derfor ved jeg ikke med 100% sikkerhed om det er rigtigt - men flere og flere bekræfter rygtet, så mon ikke, at der noget om sagen

Vedr. Jagtformidlingen, Netnatur og DLS. Jeg er glad for at du benægter fakta, fordi, nu kan jeg igen igen igen konstatere, at du er og bliver fyldt med løgn. Fordi, jeg ved med 110% sikkerhed, at alle 3 steder er du smidt ud med fuld hornmusik.

Sandheden, jeg tager helt fuldstændig, Kanussen trusler heeeelt roligt.
Mon ikke vagthavende er godt og grundigt træt af, at ha' Knudsen rendende i tide og utide....

HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-01-12 17:43

Vedr. Jagtformidlingen, Netnatur og DLS. Jeg er glad for at du benægter fakta, fordi, nu kan jeg igen igen igen konstatere, at du er og bliver fyldt med løgn. Fordi, jeg ved med 110% sikkerhed, at alle 3 steder er du smidt ud med fuld hornmusik.

Det var hvad H.H. Skrev.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hvordan kan man blive smidt ud, når man går selv?

Jeg forlod sammen med andre D.L.S.`s kongres den gang. Det er sandheden, men hylerne er godt i gang igen kan jeg se - så farvel herfra.

Jeg har vigtigere ting at bruge min tid på end tre personer, der troer de ved noget!!

- Skulle der være andre, der gerne vil vide noget mere så gå ind på min hjemmeside:

www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-01-12 18:08

Citat
Skulle der være andre, der gerne vil vide noget mere så gå ind på min hjemmeside:

www.bb-jagt.dk

Den fra de glade tider, hvor finanskrisen ikke engang var begndt endnu. Har hørt om indefrosne dyrtidsportioner, du har da opfundet det samme udtryk, bare for hjemmesider kan man se.

Få den nu opdateret!!!- og få fjernet alle dine kvaje situationer luget ud, så vil der være et pænt A 5 ark tilbage af børnehaven. Med den enorme tillid som tilflyder dig i kredsen, så må du da leve lidt op til etikken og moralen, kan du ikke finde et billede frem med et stort tandsmil på, ved samme lejlighed.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 19:13

Det er sku' da ufatteligt, at manden kan få sig selv til at henvise til en gammel uopdateret hjemmeside, hvor seneste nyt er fra 2005. Men selvfølgelig, hvordan kan man forlange en hjemmeside opdateret, når ikke engang ejeren af hjemmesiden er det ?

bb1, du ved ligeså godt som jeg, at du blev kylet ud af foreningen - og siden har du hadet den.
Dengang du var medlem af DLS, var du indædt modstander af det store Jægerforbund. Du skiftede standpunkt meget hurtigt, må jeg sige...
Nu påstår du så godt nok, du har en høj tillidspost i samme forbund.....Ballegaard, er det ikke gået op for dig endnu, at du er og bliver en pauseklovn. Hvordan - eller hvorfor fik du den "høje post" ?
Skal jeg forklare det for det højtærede publikum, eller vil du selv ?

HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-01-12 19:34

Farklar forklar, men husk det skal være fakta.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 21:14

Forklaringen er enkelt og faktuel - der var ingen andre end dig der ville.
Du er ikke engang blevet valgt - ergo, du er en vikar.

HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-01-12 21:52

Jeg tænkte nok - du ikke anede hvad du skriver om.
Det må være smerteligt for en som praler af, at skrive tekster for andre....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 21:56

Underligt er det også - Hr. Ballegaard. Du, som altid bombarderer DJ med det ene indlæg efter det andet, ikke har haft et eneste indlæg i lang tid. Det til trods, at medlemmerne ikke sparer på kritikken af dit elskede DJ.
Jaaaaaaaeeee, det skal den ondelynende ikke undre mig, at du er smidt ud for en kortere - eller længere periode.

Ud med sproget, din slambert.

HH

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-01-12 22:01

Citat
Det må være smerteligt for en som praler af, at skrive tekster for andre..
Den sætning kan du ikke bruge, Balledreng - den er brugt 200 gange før.
Må vi få en ny version, tak.

HH

PS. Iøvrigt svarede du slet ikke konklusionen - blev du ramt.....

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-12 07:37

Balledoof skrev:

----Hvordan kan man blive smidt ud, når man går selv?
Endnu en løgn fra "verdensmanden"

Jeg forlod sammen med andre D.L.S.`s kongres den gang. Det er sandheden, men hylerne er godt i gang igen kan jeg se - så farvel herfra.
Det var du jo nødt til, da din tilstedeværelse var uønsket - ordet "sandhed" eksisterer ikke i din verden, hvorimod løgn og fortielser er hverdagskost !
Farvel lille Balledoof og tak for denne gang ! Typisk for dig - lige så snart du bliver presset af facts, bliver du fornærmet !!!

ØV4
-C og K
- pedelmedhjælper
- arbejdssøgende med løntilskud

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-12 09:53

Underligt er det også - Hr. Ballegaard. Du, som altid bombarderer DJ med det ene indlæg efter det andet, ikke har haft et eneste indlæg i lang tid. Det til trods, at medlemmerne ikke sparer på kritikken af dit elskede DJ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådan skrev TEKST FORFATTEREN H.H.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han glemte blot, at se efter på DJ.`s debatside der er mere end et indlæg inden for de sidste uger.
Årsagen til, at jeg måske ikke er så flittig, som tidligere kunne måske være fordi. Jeg nu kan bruge andre kanaler - den havde du ikke tænkt på.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-01-12 11:29

Citat
Han glemte blot, at se efter på DJ.`s debatside der er mere end et indlæg inden for de sidste uger.
Årsagen til, at jeg måske ikke er så flittig, som tidligere kunne måske være fordi. Jeg nu kan bruge andre kanaler - den havde du ikke tænkt på.....
Fandme ja, ordret citeret...."Fordi, jeg nu kan bruge andre kanaler" Jo tak skal farmand den onderasme ha' ! Vi har skam opdaget, du bruger Kandu som kanalrundfart - og hvorfor Balle.? Sikkert fordi din entre på DJ-debatten er uønsket. Hvornår regner du så'en cirka med, at du får lov til at forpeste DJ-debatten igen ?

Balle - du er BOOSTED............ For nu at bruge et af dine selvopfundne ord.......

HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-01-12 13:19

"Jeg nu kan bruge andre kanaler - den havde du ikke tænkt på....."

Det skrev han sågu' vor mand på "tinge"

Den enkle forklaring er jo, som enhver ved, at bb1 bruger flere brugernavne, for at kunne deltage anonymt, skønt han har raset mod andres anonymitet !!

"Den Balle han må lide, langt mere ondt end godt, godt, godt
Den Balle han må lide, langt mere ondt end godt
Han trygler og han beder om fællesskab så flot
Hej kom fallera hurra, om fællesskab så flot"

Prøv at digte lidt videre - måske Jægernes sangbog vil optage den i kommende udgaver - så er Balledoofs eftermæle sikret !!

ØV4
- osv. osv.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-01-12 13:55

Super flot !!

Jeg bliver nok nødt til at stramme røv Ballerne sammen.

Mon Balle kommer med et par supplerende vers ?

HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-12 15:54

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-01-12 16:54

Nå, han sover. Godt, så laver han ikke ulykker sålænge.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-01-12 21:32

Allerede kl. 15:54 gik Ballen til køjs !!

Jeg kom til at tænke på en sang min mor sang for os børn i starten af 50'erne - Den var skrevet af Christian Richardt - første vers lød således:

Sov mit barn sov længe
jeg rører vuggens gænge
vifter fluen fra din kind
kalder drømmen til dit sind
sov mit barn sov længe

Egentlig er denne sang alt for køn at sætte i forbindelse med Ballehof - men bliver vi ikke alle lidt mere venlige og eftertænksomme med alderen ? Jeg tror det !! Så lille Balledoof - vi er nogle der tænker på dit ve og vel - vi holder øje med dig, husk dét !!!

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-12 22:58

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-12 11:24

Et par vers mere til bb1's ære:

Om Ballen han er jæger, kan ofte misforståes, ståes, ståes
Om Ballen han er jæger kan ofte misforståes
Han skyder vildt omkring sig, så man skal gå i skjul
Halløj det er farligt men, se så at gå i skjul

Som instruktør for hunde, man ser ham gå i front, front, front
Som instruktør for hunde man ser ham gå i front
Med el og varme retter, han vinder hvert et slag
og gode råd bliver givet fra en dygtig "knag"

Som ingeniør han trives med både stort og småt, småt, småt
Som ingeniør han trives med både stort og småt
En pat er blot en pat, når den hedder Strangko
men svært når den sidder - på maven af en ko

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-01-12 14:08

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-12 16:17

Tak for poings !!!

ØV4