/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
LPC Kode
Fra : goebbels
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 14-01-12 17:37

Jeg ved ikke hvad forskellen på C, C++, C#, og LPC er, men jeg skal lære LPC kode da jeg skal begynde at kode på en MUD og jeg ville gerne have noget hjælp til hvordan jeg nemmest lære det.
Jeg kigger selvfølgelig det andet kode igennem på mudden og lære en del af det. Obejcts kan copy pastes og for det meste bare tilrettes, men jeg ville gerne forstå det lidt mere grundliggende bag koden. Jeg vil også gerne vide om der på nettet er et sted man kan slå bestemte kommandoer op omkring deres betydning.
f.eks:
"void" eller "::create_room()"

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-01-12 18:06

Jeg kender en del til C og C++, men har aldrig hørt om LPC. Det første jeg finder ved søgning via google er: http://en.wikipedia.org/wiki/Linear_predictive_coding, men det bringer mig ikke rigtigt videre. Og hvad er MUD? "void" og "::create_room()" er ikke kommandoer.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-01-12 10:31
Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-12 10:32

void:

Used as the declaration type for the return value of a function, specifies that the function will not return a value. Available in all known drivers.

se mere her:
http://en.wikipedia.org/wiki/LPC_(programming_language)

hvor der også er henvisning til flere tutorials....

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-01-12 10:34
Godkendelse af svar
Fra : goebbels

Dato : 18-01-12 16:48

Tak for svaret pifo.