/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
eBay
Fra : Mille1133
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 13-01-12 17:16

Sidder her og skal købe på eBay
Et produkt der hedder Exuviance men kan ikke forstå at jeg kun kan købe en ting af gangen ??
Mangler en ”indkøbs vogn” hvor jeg kan putte mine vare i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-12 18:16

Citat
Mangler en ”indkøbs vogn”

Det er lidt svært når det er forskellige sælgere

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-01-12 18:43

eBay kan du sammenligne med Den Blå Avis. Det er både privatpersoner og virksomheder som annoncerer dér. Derfor kan du ikke betale samlet.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-12 19:49

Det lyder som om du aldrig har købt på ebay før,..
(Den Blå Avis er iøvrigt opkøbt af ebay)

først skal du oprette en brugerprofil, (brugernavn mm)
når den er godkendt,... får du i 99% af tilfældene brug for en paypal konto,
til at foretage betalingerne af det købte

når det er i orden, skal du undersøge om sælger vil / kan sende til Danmark,
det er langt fra alle der vil,.. læs i den aktuelle auktion, (vær samtidig helt enige om porto prisen)
det meste af verden sælger via ebay, (.com)
et godt råd er dog at handle i England (.co.uk) eller Tyskland.de (beggemedlemmer af EU)
varer købt i Kina og især Hong Kong giver for det meste kun ærgelser.(kopi / falske varer)

når du har fundet den, eller de varer du vil købe, er det bare at klikke køb, og godkende købet,
derefter er det klar til betaling med din paypal konto,
de fleste sælgere sender ret hurtigt efter modtagelse af betaling,
andre kan tage 1 - 2 uger eller mere,, det står, eller skal stå i selve auktionen,

du kan købe alle de varer du vil (hvis sælger accepterer)
paypal tillægger ca. 5 % af købsbeløbet,

har du fx købt 10 forskellige varer, hos 10 forskellige sælgere, (inden for kort tid / samme dag)
lægges alle priserne sammen og betales som et samlet køb.
simpelt, smart, og nemt, via paypal.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-01-12 19:56

gælder kun for varer med fast 'køb nu' pris,.........

auktioner med startpris fx 5 kr / £ (uden 'køb nu' pris), kan vare op til flere uger.

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 14-01-12 07:48

Tak for svaret EA_HS.