/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
læs dette CLAN
Fra : Annehvid
Vist : 351 gange
10 point
Dato : 26-05-03 01:36

hvis jeg opnår et resultat af denne kur...... Så lover jeg dig 200 point tilgengæld.
Håber jeg skal af med de point..... godnat og sov godt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 01:39

går ud fra du refererer til suppekuren...kure hvor man taber sig så hurtigt holder altså ikke i længden, det gør kun en livsstilsændring. Dermed ikke være sagt at den ikke kan være et springbræt til at komme i gang...

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 26-05-03 01:44

Nej det er ikke suppekuren det er en stofskifte kur. Og den lyder meget logisk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 01:47

okay... men igen, det er en generel livsstilsændring, der skal til... desværre!!!!
jeg har det sådan, at jeg bare skal TÆNKE på min vægt, så får jeg lyst til chokolade...ævs!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-05-03 07:47

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at gå ind på nedenstående side

http://www.go-motion.dk/nyhedsbrev/

Der er nok mange toptrænende sportsfolk, men det er der, du kan få et kvalificeret modspil, stille spørgsmål, få svar af folk der er uddannet i slige ting.

Det viser sig så nok at det er uhyre vigtigt, at det bliver grebet rigtigt an, så der ikke sker skade på dig selv. Eks hurtige og langsomme kulhydrater: hvad er det og hvad skal jeg bruge.

Jeg kender ikke dit udgangspunkt m.h.t. Vægt, legemsbygning, aktivitetsniveua o.s.v.
og det spiller en stor rolle i sagen. Når jeg siger "gøre skade på dig selv" mener jeg at det er dine fedtdepoter du gerne vil reducere og ikke din muskulatur.

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-05-03 08:08

Tillæg til tidligere fremsendte er der også hjælp at hente på adressen:
http://www.sundhed.dk/servlet/forside under punktet kost og livskvalitet, eller måske endnu bedre motion og idræt

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-03 11:48

God morgen til jer alle sammen - eller g'middag må jeg vel hellere sige
Alt i alt... så er det kun ændrede kostvaner og bla, bla, bla som hjælper... men suppekuren virker - jeg har ikke taget på igen. Dermed ikke sagt, at det er et "vidundermiddel". Jeg er heller ikke overvægtig som sådan (180cm / 90kg), måske et par kg. mere ville "pynte" på mig... men jeg ønsker også at leve livet, imedens jeg har det (også selv om det evt. koster lidt i den anden ende)... so be it!!

Hvorfor i dejlige kvinder (mange af jer), har den tvangstanke, at når i kan skrue jer ned i en 38, så skal i partu tabe jer til en str. 36. Et par måneder senere så en str. 34... en "never ending story"... 'det er mig en gåde. I forsvinder sgu' (undskyld) til sidst.

Jeg har kun en lille ting tilbage at tilføje... og husk det nu!! :
Gud sagde, endelig gav jeg hende en tåre hun kunne fælde...Den er hendes eksklusivt til at bruge, når der er behov for det. For ser du: Det smukke ved en kvinde er ikke det tøj hun har på, ej heller den krop hun har, ej heller måden hvorpå hun ordner sit hår. En kvindes skønhed skal ses gennem hendes øjne, fordi det er hoveddøren til hendes hjerte - det sted hvor kærligheden bor."

Så er der nok et par stykker der vil sige, så'n omgang sentimental pladder... dem om det
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 10 point
Dato : 26-05-03 12:11

NB: Skingur har ret... se ALLE kure, piller, zoneterapi, nåle osv. som et "springbræt". Resten skal komme ved ændrede "vaner"... ogggg ej at forglemme - inde fra.

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 19-04-04 16:47

Tak for svaret CLAN.