/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
logge ind på google - andetsteds fra
Fra : ingelein
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 05-01-12 11:27

Hej
Jeg vil gerne logge ind på en g-mail konto, som jeg har oprettet og bestyrer (kursus pc). Men jeg kan ikke komme til det fra min egen pc herhjemme.

Hvordan kommer jeg ind på kontoen - har 8 konti, som jeg gerne vil slette indholdet af inden den nye kursussæson starter.

Med venlig hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-12 11:29

er du logget af de andre kontoer?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-12 12:17

Hej klaudi
Tak for det - ja, ja året begynder jo godt.
Kan du svare på hvordan man får slettet alle emails i gmail på een gang uden at man skal sætte hak i alle mails. Der er 8 x 76 mails - og det er lige lovlig mange at hakke af. Jeg skal jo også have dem slettet fra papirkurven.

Jeg er sikker på at du kan svare

Mange hilsner
Ingelein. - Desværre virker smileys ikke

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-12 12:32

Det gør du ved at klikke i den lille firkant
http://peecee.dk/upload/view/344151/full

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-12 12:43

Tak for svaret Klaudi.

Du er altid god for et relevant svar - tak for det . Desværre kan jeg ikke indsætte smileys. Jeg kan klikke på dem, men enten forsvinder de så snart jeg har tastet et af dem - eller også bliver de slet ikke indsat. Sorry - men mange smileys af den opadvendte slags til dig. Godt Nyrår
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-12 12:51

Velbekomme

Hvad browser bruger du? Chrome og Firefox driller hos nogen, de virker fint her!

Hvis du har sat skærmopløsning ned kan det have indflydelse, hvorfor aner jeg ikke,
men har lige renset en pc som kører med skærmopløsning på 1024x768 hvor
skærmen er til 1280x1024, da jeg satte den til det(1280x1024) virker det fint nok!?
Det var Chrome.