/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Kan man overføre sider fra FP til ShareP
Fra : webm
Vist : 897 gange
100 point
Dato : 02-01-12 15:40

Er det mon muligt at overføre sider der er lavet i FrontPage direkte over i SharePoint?

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 02-01-12 16:03

Ja det er det, du siger bare ja til at bruge sharepoint som din fortrukne side. Efterhånden som du åbner og redigerer i Sharepoint, overskriver du dine FP filer og de vil virke perfekt.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-01-12 16:09

Så vil jeg prøve at downloade Share Point for at se om den er bedre end FrontPage...

Vender tilbage.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-01-12 16:13

Kunne jo i samme åndedrag fristes til at spørge om der nogle forbedringer i SharePoint i forhold til FrontPage?

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-12 16:33

Ja der er rigtig mange + et direkte FPT program. Jeg kan ikke lige nævne forskellene, for det er så længe siden at jeg gik over til SharePoint..... Men jeg kan huske at jeg var vild med det fra starten. Både fordi jeg kunne genkende FP og for alle de nye muligheder..... men det vil du opdage.

Godkendelse af svar
Fra : webm

Dato : 02-01-12 16:48

Jamen så siger jeg da så møj manne Takfor svaret knh15.

Der ser da godt nok fint ud sådan lige ved første øjekast (egentlig underligt man ikke har set det før) - og jeg blev da også overrasket over at det/programmet selv kunne finde ud af at oploade ændringer til hjemmesiden...

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 02-01-12 17:27

Godt du kan lide det og du er velkommen til at spørge løs. Jeg skal nok svarer det bedste jeg evner.

Du kan lurer lidt på mine lektioner her

http://karinas.eu/SharePoint%20Designer%202007/sharePD_forside.htm