/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail på Mac
Fra : Betty Boop
Vist : 729 gange
200 point
Dato : 02-01-12 12:02

Jeg har lige lavet en hotmail konto og vil gerne ha den ind over min mailprogram på min macbook men den vil ikke accepterer min kode selv om jeg ikke har problemer på min iPhone og det er sammen kode jeg bruger

Har fundet en side så jeg ved hvilken indgående og udgående server der bliver benytet men intet har hjulpet på mit problem

Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan få den til at accemper min kode på min mac når den vil på iPhonen ??+

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-01-12 12:10

Jeg er Mac bruger, og jeg har ikke problemer.
Hvilket mailprogram bruger du?

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 02-01-12 12:17

Mail.app fra Appel

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 02-01-12 12:59

Prøv at se på siden her, der er 6 sider og du klikker på Next hver gang du set en indstilling:
http://email.about.com/od/macosxmailtips/ss/wt042503.htm

Godkendelse af svar
Fra : Betty Boop

Dato : 02-01-12 13:58

Tak for svaret o.v.n..

Det var lige det der skulle til, tusinde tak for svaret og forsat godt nytår 2012