/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
indskannet element
Fra : bjarnebr
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 27-12-11 13:30

Jeg har skrevet min underskrift på et stykke papir og så har jeg indskannet det, derefter har jeg åbnet dokumentet og kopieret underskriften over på mit elektroniske brevpapir og gemt som en Word skabelon, men når jeg åbner et nyt brev mangler underskriften, jeg har forsøgt at flytte underskriften foran teksten (tomme linjer) men det hjælper heller ikke, er der nogen der har en løsning på mit problem, jeg bruger Word 2007 på en Windovs 7 64bit maskine.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-11 13:42

Er din scannede underskrift gemt som billede eller dokument?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-11 13:58

Du skal lave dit billede gennemsigtigt og lægge det oven på linien.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 27-12-11 14:42

Det er et billede i et Word dokument der er gemt som et dokument.
Jeg klikker på billedet og derefter på kopier, og så går jeg over til det andet dokument og indsætter billedet, nu kan jeg se dokumentet med min underskrift, derefter gemmer jeg dokumentet som en word skabelon og lukker det når jeg så åbner skabelonen igen mangler underskriften.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 27-12-11 14:52

Tak for svaret Fijala.
Jeg fulgte dit råd, uden resultat, men så kom jeg i tanke om at den skabelon jeg gemte lå i mappen "Dokumenter" og ikke i "Nyt Office Dokument" hvor jeg jo har lagt en kopi, nu har jeg overskrevet dokumentet i "Nyt Office Dokument" og så virker det.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 27-12-11 19:41

Mon ikke du skal være lidt forsigtig med den slags.
Hvad hvis en fik fat i det og dit cpr. nr.
Sådan noget gør man simpelthen ikke. Det er bare for dumt.
Højris