/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
pris X2000 fra Kbh til Stockholm?
Fra : kartoffel88
Vist : 1132 gange
50 point
Dato : 21-12-11 18:19

Jeg prøver at finde ud af hvad det ca. koster at køre med X2000 til fra hovedbanegården til Stockholm?
Både enkelt og retur.
Kan intet finde.......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-12-11 18:22

- det er billigere at flyve...

God Jul

Kommentar
Fra : kepe2000

Dato : 21-12-11 19:51

Hvorfor ikke ringe til DSB, som sælger billetterne - tlf. 70 13 14 15 - og vælg rejser udland..

Det er ikke muligt at se priserne online, kun tiderne...

God tur.

Accepteret svar
Fra : kepe2000

Modtaget 50 point
Dato : 21-12-11 19:55

Nej, jeg fandt dette sted, hvor du både kan se rejser og priser:

http://www.sj.se/start/startpage/index.form?l=da

Og ja, med de priser er det vist billigere at flyve. Men det er selvfølgelig ikke alle der ønsker det...

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 21-12-11 20:16

Der var det jo. Du er god til at søge

Tak...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-12-11 20:19

Togbiller er et værre rabatmorads end flybilletter.
For flyene er der en række oplysende hjemmesider.

Hvis man køber ved dsb, skal man huske selv at be om rød, bå , smaragd, weekend, baglæns, familie, ugdom, pensionist , midalderende , eller hvad de nu for tiden kalder deres tilbud.

De ,der bare beder om en billet, bliver i den grad taget i røven.