/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
maileg nisser tilbud
Fra : Mille1133
Vist : 2118 gange
50 point
Dato : 19-12-11 20:31

Alt kan man finde til god pris
Hvorfor så ikke maileg nisssser ?
Kan vi finde nogle billige nisser ?
De ligger på samme pris året rundt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 19-12-11 22:16

Citat
Hvorfor så ikke maileg nisssser ?

Hvad hunden er dette?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-12-11 07:58
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 20-12-11 13:42

Ja i må meget undskylde, jeg syntes de er mere sjælne end kønne, men måske min smag for nisser bare er anderledes.

Der findes da mange søde udgaver af det lille fantasi væsen som ser mere velnærede ud, og som ikke ligner hungersnød i nisseland.

Ja sådan er smag og behag forskellig, og godt for det - det ville være træls hvis vi alle syntes om det samme.

Kan i slle have en god jul.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-12-11 13:57

@klatterup: Det er moderne nisser, som lever sundt og motionerer meget - derfor er de så "slanke"

Jeg synes også nisser skal være lidt rundkindede og rund-mavede, men måske der det bare fordi de så godt passer til mig så

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 20-12-11 14:14

Det havde jeg ikke tænkt på, selvfølgelig - det er jo "kondi nisser"

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-12-11 14:33

Citat
det er jo "kondi nisser"

ho ho ho ho

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 21-12-11 17:36
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-12-11 19:54

De er godtnok dyre, også taget i betragtning at de skal fodres op.

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 02-01-12 18:45

Tak for svaret smuller54. de er købt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-12 18:56

Mente nok det var samme størrelse, selvom Klatterup, mente de skulle fodres op.
Tror nok der lidt forskel i størrelses angivelsen på large modeller (ca. 5 cm)

Jamen det var da bare godt at du kunne bruge dem.