/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kom ind dbl
Fra : pifo
Vist : 693 gange
50 point
Dato : 18-12-11 07:01

Jeg synes, du skal have point for dit svar til smuller vedr. pakkepost. Så blev vi alle lidt klogere.
God jul

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-12-11 09:52

det var dog en dejlig tanke, pifo.
og det er helt rigtigt - smuller har mange af de goe.
og nu forventes det, at jeg kan finde den om pakkeposten,
for nysgerrig? joda.
god jul til jer alle
aase

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-11 12:06

Så kom du lige før mig pifo- jeg sad netop og overvejede det samme. Men du er jo så hurtig.

Det var dumt at afslutte spørgsmålet så hurtigt. Men jeg var jo på det tidspunkt OK med dit svar.

aasenissum det var dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/spg159608.aspx

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 18-12-11 20:08

pifo, du skal da have tak for de point du vil give mig, men det var ikke derfor jeg svaret.
Jeg svaret fordi at jeg kunne se at der var mange der gættede på hvordan det mærke så ud, og hvordan det virkede.
Og jeg mener selv at jeg er kvalificeret til at komme med et indlæg, da jeg er pakkepost

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-11 20:16

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 18-12-11 20:36

Tak for svaret dbl. Uanset om du ønsker point eller ej, så kom du med det bedste svar
Og selv om points i sig selv ikke har en værdi, så er det dog en anerkendelse af dit svar.

Rigtig god aften til dig