/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Dyson
Fra : pepsimax
Vist : 1091 gange
75 point
Dato : 17-12-11 16:54

Hej

hvilken Dyson støvsuger skal jeg
vælge når jeg bor i et hus på 200 kvm

og har 2 drenge og igen husdyr

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-11 16:57
Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 17-12-11 17:00

Hej nomore

er der noget galt i at spørge om det samme i to grupper

mvh

pepsimax

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 85 point
Dato : 17-12-11 17:06

Hej pepsimax
Her er Dysons hjemmeside: http://www.dyson.dk/
Hvis du ringer på tlf 70252303 så kan de hjælpe dig.
(Når du spørger i to forskellige grupper risikerer du at skulle af med point to gange)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-11 17:14

Citat
er der noget galt i at spørge om det samme i to grupper

NOPE, bare for at alle kunne finde det samme spørgsmål_senere.
men hvorfor dog en DYSON

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-11 17:24

Du skal bruge høreværn

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 17-12-11 17:32

Hej

ok hvis der ikke skal være en Dyson

men støvsugeren SKAL være poseløs

hvad skal det så være

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-12-11 17:39

Papirposen i støvsugere blev opfundet for at gøre det nemt at tømme den.
Hvis du vil have en uden, går du 50 år tilbage i teknologi.

selv om der er cyklon vil man få al det skadelige fine støv sendt ud i luften hvis der ikke er et fint filter i støvsugeren. Det skal under alle omstændigheder skiftes eller renses. så er det nemmere med en pose.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-12-11 17:44

Hvorfor en Dyson og ikke en centralstøvsuger?
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 17-12-11 17:50

Hej

mit hus blev bygget færdig 01.05 og
vi har valgt at det ikke skulle være en centralstøvsuger

men vi vil gerne have en poseløs støvsuger

så kom bare med nogle gode ideer

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-11 18:10

Citat
men støvsugeren SKAL være poseløs

Nemt at skrive - ??? bagefter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-11 19:52

Dyson er da meget god. Men vi smed den ud fordi den var besværlig at tømme.
Vi har nu en billigere - stadig poseløs - men den er nem at både tømme og rense.
Det er en Elektrolux Twinclean som også har et selvrensesystem.

Når der er Hepa-filter i maskinen standses de meget små patikler.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 18-12-11 06:48

De billige poseløse kræver efter min mening at man har nær adgang til luftkompressor og udendørsareal hvor man kan blæse div filtre rene -det med at banke dem lidt fjerner ikke de små partikler og sugeevnen er så reduseret væsentligt
Sørg for du har vinden i ryggen og døre og vinduer lukket før du blæser filtre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-11 09:40

Elektrolux har altså et selvrensesystem med to filtre som kan rense hinanden deraf navnet Twinclean.
Tømning foregår bare ned i en alm. affaldspose og det hele kan vaskes og skylles.

Tømning af Dyson var noget rod.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-12-11 10:20

Jeg fik en Dyson, da min regørings kone gik over for at låne naboens Dyson,
men min nye kone kan ikke lide den, hun er gået tilbage til min lille arrige Electrolux, med poser...

Jeg må sige jeg købte den dyreste og kraftigste Dyson til næsten 3500 kr,
og den kan være tung at håndtere for svage kvinder?

Men den er effektiv, jeg bruger den selv, også til bilen...
Hvor godt den så renser for støv og mider er en anden sag??

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 19-12-11 18:19

Hej svendgiversen

Hvilken Dyson har du så

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-12-11 19:11

Jeg har en Dyson 192 EU A35725, hvis det siger dig noget?

Og jeg som købte det bedste/dyreste dengang min kone blev syg
den er lavet i Malaisia, hvad mon de små piger, der samlede den, fik i timen??

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 29-12-11 12:53

Tak for svaret bjarnebr.