/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung galaxy Nexus
Fra : JeffO
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 15-12-11 10:36

Hej derude.

Jeg har lige fået mig denne super mobil, og undre mig nu over følgende.: Normalt følger der en del originale samsung apps med på samsung mobiler når du køber den, bla. games HUB og samsung market. Men hvorfor der ikke er noget som helt på en nexus aner jeg ikke. Regnede faktisk med det.

Er her nogen som ved hvorfor det ikke ligger på lige denne model, og om det evt er noget man kan hente et sted fra??

Mvh jeff b.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 11:14

Kan ikke hjælpe, men var lige ved at købe en Nexus, nu vil jeg overveje alternativer...

Vil du fortælle hvorfor du valgte at købe den? og ikke Ipad?? eller HTC???

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-11 11:16

Hej
Jeg har også lige anskaffet mig samme mobil.
Grunden til at du ikke finder nogen Samsung apps på netop denne mobil er fordi den er lavet i direkte samarbejde med Google, dermed leveres den med en "ren" Android uden nogen modificeringer fra hardware-producenten.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 15-12-11 17:47

Som andre123 siger, sidder du med en ren Android telefon i hånden, som du selv kan tilpasse personligt, uden af få en masse forud programmeret skidt, du ikke kan afinstallere, hvis du ikke bruger det! c",)

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 16-12-11 06:34

svendgiversen: Jeg valgte den primært pga. af designet og dens specifikatoner. Og fordi at jeg så småt var ved at være træt af HTC og deres Sense. Og iphone har jeg også haft, og det fravalgte jeg, fordi man er så bundet med OS styresystemet hvis ikke man jailbreaker den.
Bort set lige fra den lille bagatel med at den ingen samsung apps har, er det en mega lækker mobil. Og mest fordi den er udstyrret med NFC, som gør det til en leg at dele alt med alle i nærheden, som vel og mærket også har denne funktion. Jeg er mere end positivt overrasket.

Andre123 Er det muligt at anskaffe sig disse Apps på en eller anden måde?? Og tak for svaret, havde nok på fornemmelsen at det var noget i den stil. Der er nogle points på vej til dig

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 16-12-11 16:17

Der findes mange, der laver Apps, der kan det samme eller mere, end de fast installerede på diverse mærkers Android telefoner.
Du kan endda få Apps, der får telefonen til at opføre sig, lidt som en Iphone!!

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 16-12-11 21:28

Jeg har prøvet at google lidt efter en apk-fil til Samsung Apps, men ikke kunne hitte den nogen steder....
Men iøvrigt undrer jeg mig over at du er interesseret i Samsung Apps, jeg har endnu ikke fundet noget spændende der... (har selv SamsungApps på en Galaxy Tab 7")

Godkendelse af svar
Fra : JeffO

Dato : 19-12-11 15:45

Tak for svaret andre123.