/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Bagudkompatibilitet fra Adobe CS 5.5
Fra : Bjøsi
Vist : 590 gange
140 point
Dato : 14-12-11 10:54

Hej

Vi har i firmaet to Adobe Creative Suite versioner. en CS 5 og en CS 5.5. In design filer som er produceret i CS 5.5 udgaven kan ikke åbnes i CS 5. Jeg kan ikke finde ud af at gøre filerne fra CS 5.5 bagudkompatibel (hvis det da kan lade sig gøre??)

Har prøvet at kontakte Adobe, men bliver bare sat til at chatte med én som ikke kunne hjælpe. Nogen gode råd?

Kommentar
Fra : Bjøsi

Dato : 14-12-11 10:56

...skrev vist forkert i det indledende afsnit. det drejer sig om to forskellige versioner en CS 5.5 og en CS 5

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 150 point
Dato : 14-12-11 10:59

Du skal eksportere den nye udgave i det der hedder udvekslingsformat, - så skulle den kunne lukkes op i udgaven tidligere.
Således var det ihvert fald, med de tidligere versioner.

Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Bjøsi

Dato : 14-12-11 11:17

Mange tak for svaret Ammitz.

Det virker som en meget kringlet omvej. Vi åbner og redigerer jo i mange filer i løbet af en dag så en løsning hvor den automatisk gemte i en ældre version ville være at foretrække. Men det kan måske ikke lade sig gøre eller??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-12-11 11:30

- i "gem som" er der flere valgmuligheder...

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 14-12-11 11:48

Stouenberg!

Det var der ikke i de tidligere versioner, - men åske i de nyeste?

Ammitz

Kommentar
Fra : Bjøsi

Dato : 14-12-11 12:50

der er ikke mulighed for "gem som" - desværre