/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7
Fra : Dieter
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 11-12-11 14:25

Jeg kan ikke trække visse programikoner ned til proceslinien.
Hvorfor kan jegm ikke det ?

Det kunne jeg da jeg havde WINDOWS XP

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-11 14:43

Hvilke Ikoner drejer det sig om?

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 11-12-11 14:56

Når man åbner et program vha. Google kommer der en ikon + programmets navn op i vinduet af browseren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-11 15:15

Højreklik på proseslinien og vælg egenskaber. Så fjerner du hakket ved lås proseslinie. Nu kan du trække genveje derned.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 11-12-11 15:28

Det er desværre ikke korrekt. Sådan kunne man gøre i WINDOWS XP. Men Med WINDOWS 7 sker der ikke andet end ay man får en list over de programmer der er fastlåst

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-12-11 15:39

vis det er papir kurven så er det denne måde windows 7 fastlåser på.
højre klik på stifinder ved start ikonet,og så kommer denne liste osse.
sådan kan du osse højre klikke på nogle af de andre og der kommer genveje frem
der knytter sig til det fastlåste ikon.
f.eks inetnet explorer ....prøv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 15:40

Højreklik på det program du vil have til proceslinje og vælg Fastgør til proceslinje!

Det er vist ikke alle det virker med, og hvis det skulle virke altsammen som i go'e gamle XP,
så er der jo ingen grund til at lave Win 7 og snart Win 8!

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 11-12-11 15:50

Klaudi:
det var / er nu rart at kunne åbne et program far proceslinien, når det nu er det eneste man kan se ud over det program der lige er åbnet

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 11-12-11 16:07

Citat
Når man åbner et program vha. Google kommer der en ikon + programmets navn op i vinduet af browseren

Hvis det er fanebladet du mener, skal du først sætte den ind under favoritter og der efter gå ind under favoritter, højreklikke på den der fastgør til proceslinien.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-11 16:17

Tror ikke det har noget med proceslinjen at gøre, det er vel Favoritter i din Internet Browser!

Så er det en hjemmeside og ikke et program du vil lave genvej til, højreklik oppe i menuen
og vælg Favoritlinje, der kan du gemme dine links.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 11-12-11 16:23

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 11-12-11 16:26

Dieter og som jeg skrev kan det lade sig gøre at flytte det derfra til proceslinien.