/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Whiskas kattekalender 2012
Fra : Christa.N
Vist : 1144 gange
500 point
Dato : 10-12-11 14:00

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe en DANSK udgave af Whiskas kattekalender 2012 ?

hilsen
"bryggeren fra snapslauget"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 14:06
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 14:17

Hej Svengiversen
Jeg kan ikke finde en årskalender hos Petworld...........
- kan du linke den præcise side til mig ?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 14:25

Du kan bare spørge i den nærmeste Petworld,

de er dem der sælger mest Whiskas kattemad her i landet og har sikkert også en kalender til dig.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 10-12-11 14:25

Jeg tror ikke den er på dansk, for så havde de vel også haft den på deres hjemmeside.

Men det er underligt at den kan købes på f.eks tysk, så måske den slet ikke udkommer i DK?

Prøv at kontakt Whiskas https://www.whiskas.dk/vores-produkter.aspx# nede i venstre hjørne - kontakt os

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-11 14:27

Kan du mon bruge en anden kattekalender??

http://www.minvenkatten.dk/kalender/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 14:28

Er det ikke ligegyldig om den er på Dansk?

Selv har jeg hund, ikke kat, og den gør på alle sprog...

Mon ikke din kat har det på samme måde??

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 14:32

Hej Nordsted1

Jeg har nemlig også på fornemmelsen at den ikke mere findes på dansk - men idéen med at kontakte Whiskas vil jeg prøve

Når jeg forhåbentlig får svar fra dem, vender jeg tilbage !

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 14:33

Gud hvor er du dygtig Nordsted, godt fundet.

Men Christa, gå ikke på compromis, hvis din kat vil have Whiskas så kontakt din lokale Petworld...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-11 14:33

Helt ok

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 14:36

OBS nej det er ikke lige meget med sproget - jeg vil gerne holde fri på de rigtige dage (de danske)

Jeg synes Whiskas reklame kalender er så sød - kattene er ikke så glansbilled agtige men naturlige og fantastisk flot fotograferet.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 14:39

Invitation til Sven
fra Snapslauget, da jeg kan læse du riigtiig er i hopla

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-11 14:51

Invitation til Snapslauget...

Hvor/hvornår, jeg er kun til Aalborg Jubi eller Linjen,
det hjemmelavede bjesk kan I godt glemme.

Men du skule smage min pære snaps.

Kun med én pære i, jeg har i mange år forgæves forsøgt at få to pærer til at gro i samme flaske...
Jeg har set det i Alsass, men måske med skjult bund, er der nogen kanduer det er lykkedes for??

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 15:04

Citat
Hvor/hvornår, jeg er kun til Aalborg Jubi eller Linjen,
det hjemmelavede bjesk kan I godt glemme.

Men du skule smage min pære snaps.

Øhm jeg vil da gerne smage din pæresnaps, men kan du fortælle mig, hvorfor den IKKE hører til i kategorien hjemmelavet............ ???

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-12-11 15:10

Citat
jeg har i mange år forgæves forsøgt at få to pærer til at gro i samme flaske...
Jeg har set det i Alsass

Du har nok set dobbelt - det må have været et smukt syn, som vi siger her på Fyn !

Nå nok om snaps ....

Jeg har skrevet til Whiskas - forventer svar efter weekenden.

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 04-01-12 17:49

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg har modtaget en opringning fra Whiskas i dag, havde ellers opgivet at høre noget, hun undskyldte da også med sygdom og juleferie.....

De sælger ikke....... meeen hun har fået en kasse med 20 stk på norsk, til dem der spørger efter kalenderen.
Så jeg har fået lov til at købe een