/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Gratis serverplads
Fra : james25
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 06-12-11 17:28

Hey !

Jeg har egentlig stillet dette spørgsmål en gang før men det virkede ikke helt efter hensigten alligevel.
Jeg mangler nogle gode steder på nettet hvor man kan få gratis serverplads og uden reklamer. Det skal bruges til upload / download filer som skal kunne hentes fra min hjemmeside.
Min hoster kan ikke adm. særlig mange filtyper (bla. zip filer) og derfor kan jeg ikke gøre det fra min hjemmeside. Jeg troede at drop box ville være løsningen men problemet er at folk ikke kan få adgang til filerne som de skal download da det kræver adgangskode (og den kan jeg ikke dele ud til så mange, så mange gange). Håber nogle har nogle gode råd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 18:02

Kan denne bruges?

000webhost.com ($0.00 webhost), is an industry leader in providing top class free web hosting services without advertising! There are no hidden costs, no adverts, and no restrictive terms. Lightning fast speeds, maximum reliability and fanatical user support are just a few of the features you'll receive with our service.
http://www.000webhost.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-11 22:26
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-11 22:22

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:32

Du skal da endelig ikke komme med respons!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 02-01-12 22:59
Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 30-01-12 17:18

Perfekt...