/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
HVAD BETYDER "NEDSAT" HASTIGHED???
Fra : heseda
Vist : 1237 gange
100 point
Dato : 02-12-11 23:00

TDC tilbyder 32/1 mbit 1 GB til pt 49,- pr. mdr og skriver
" Månedligt dataforbrug
Når du vælger TDC Mobilt Bredbånd, får du bedre styr på, hvor stor din regning bliver. Du vælger selv mængden af inkluderet data fra 200 MB til 25 GB og overskrider du, sker der ikke andet end hastigheden nedsættes - ingen ekstraregning!"

Hvad er hastigheden ved et forbrug over 1GB ?????
http://shop.tdc.dk/Mobilt%20bredb%c3%a5nd/mobile-broadband,default,sc.html?s_kwcid=TC|20960|TDC||S|b|8442081409

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-11 23:09

Det betyder bare at TDC sætter hastigheden ned på dit mobile bredbånd. Du vil stadig kunne bruge det og det koster ikke mere, men det tager bare længere tid og downloade ting. HVor meget TDC skruer hastigheden ned til synes jeg ikke lige jeg kan finde på deres hjemmeside, men ringer du til dem så kan de sikkert svare på det.

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 02-12-11 23:21

Det er som beskrevet:

Du får lov at bruge nettet uden at betale ekstra. Dog er der ikke den samme hastighed når du har brugt din kvote. Så kan TDC selv bestemme hvor hurtig din forbindelse skal være. Dog vil almindelig tlf og sms/mms være uberørt af dette.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-12-11 23:36

og det kommer til at gå så langsomt, at du bliver pisse træt af det og opgraderer til et større forbrug, og så tjener tdc lige en ekstra skilling. og det er det det hele drejer sig om. at få dig til at købe mere.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 02-12-11 23:49

Pt kører jeg med 10 mbit (16 mbit telenor)
Hvis så TDC skruer ned til feks det halve- så har jeg stadig mere end det jeg har idag og det funker godt nok.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-12-11 00:01

De skruer mere ned end det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-12-11 01:33

Du kommer i hvert fald under 100k binit/s

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 03-12-11 08:10

"Nedsat hastighed betyder" enkelt spørgsmål og et enkel svar... det betyder at du kommer til at køre langsommere...

Accepteret svar
Fra : pedroso

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-11 14:17

Citat
Hvad er hastigheden ved et forbrug over 1GB ?????

Citat
"Nedsat hastighed betyder" enkelt spørgsmål og et enkel svar... det betyder at du kommer til at køre langsommere... [Glad]

Ja, mon ikke han havde gættet det. Prøv at læse spørgsmålet næste gang - mon ikke vi kan hjælpe ham lidt mere? Jeg gad da også vide hvor langsomt det bliver.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-12-11 19:36

Citat
Jeg gad da også vide hvor langsomt det bliver.

Så ring dog til jeres udbyder, de er de eneste der kan give et 100% sikkert svar som man kan 100% sikker på holder, frem for de skud fra hoften der kan komme herinde.

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 04-12-11 23:46

Tak for svaret pedroso.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 27-12-11 16:24

Selv tak - det var jo ikke noget svar, bare en reaktion på de kvikke bemærkninger, man lidt for tit får herinde, i stedet for de konkrete svar, man faktisk har brug for.

Jeg bruger selv www.eksperten.dk af og til når det gælder IT spørgsmål.