/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Gratis serverplads
Fra : james25
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 28-11-11 17:57

Hey !

Er der nogen der kender et godt site med serverplads (gratis) og uden reklamer.
Det er til uploading af filer som senere skal kunne downloades fra min hjemmeside via et simpelt link.
Det skal helst være så nemt så muligt - evt. kunne styres via et program som FileZilla eller lignende.

Håber du kender noget...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-11-11 18:58

Citat
skal kunne downloades fra min hjemmeside

Hvorfor lægger du dem ikke bare sammen med din hjemmeside, opret en ny mappe til dine filer og upload med filezilla

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-11 19:39

Brug Dropbox. Det er ideelt til den slags. Man starter med 2 GB gratis. De øges hvis man får andre brugere med. Begge får så gratis lidt mere plads. Send mig en privat besked med en mailadresse, så sender jeg dig en invitation, og vi får begge lidt ud af det på den måde.

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 28-11-11 22:04

(transor) tak for svaret... Jeg benytter allerede Dropbox men vidste ikke man bare kunne kopier dokumenternes adresse og så indsæt dem i linket på hjemmesiden - super...Takker !

- Det er nemlig kun enkelte formater min hjemmeside vil administrere og som jeg kan upload direkte der til. Bla. zip filer kan den ikke finde ud af. Så nu kan jeg selv lave links til min dropbox mapper.

Kommentar
Fra : james25

Dato : 03-12-11 16:45

Nu troede jeg lige at lykken var gjort med dropbox men nej.
Folk kan jo ikke hente filer fra min dropbox via links da de ikke har adgang til min dropbox konto.
Nogle gode forslag til hvordan jeg ellers kan gøre det ?