/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Wellness weekend
Fra : Dahab
Vist : 1064 gange
300 point
Dato : 21-11-11 20:08

Hej

Skal til at bestille en weekend tur, romantisk tema, wellness, i Aarhus/Aalborg, er der nogen der kender et godt sted ? Fra fredag til søndag.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-11 21:21

Nej, men jeg kender et udmærket sted længere sydpå: Fiskenæs i Gråsten,
kør lidt længere og oplev lidt mere, det vil I ikke fortryde...

Hvis det har interesse kan jeg også anbefale et par hoteller,
og hvis I så tager ned over grænsen for at spare, er turen næsten betalt med vore nye afgifter...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-11-11 07:45
Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 300 point
Dato : 22-11-11 07:46

Du kan også kigge på denne site, hvis du vil vide, hvad der sker i Århus (men her skal du selv sammensætte med hotel / wellness m.v.):

http://www.visitaarhus.com/danmark/da-dk/menu/turist/om-aarhus/aktiviteter/wellness/wellnesstema.htm

Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 22-11-11 11:06

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : sidevogn

Dato : 22-11-11 11:56

Hej.
Hotel viking Sæby. Eller Skallerup Klit.