/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Det er jo nærmest tilbagegang.
Fra : Højris
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 14-11-11 19:17

Jeg forsøger lidt på at gå fra Open Office og så hoppe på google docs.
Det oplever jeg nu som at blive bumpet tilbage til stenalderen, det er da i den grad uprofessionelt.
Grunden er at jeg gerne vil frigøre mig fra harddisken og så boote fra en usb med google OS.
Er det for tideligt i udviklingen at køre i skyen, eller er der noget jeg selv er bagud med. ??
Der var en forskel da jeg gik fra windows office og til open office, men det her dur ganske enkelt ikke.
Måske der er noget jeg ikke ved.
Berig mig venligst på området.
Højris

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-11-11 21:17

Citat
usb med google OS.

Glem det...

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 14-11-11 21:21

OK nomore
Så let slipper du ikke, hvad argumentere du det med. ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-11-11 12:57

Hvis det ikke virker så lad være med at brug det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-11 16:14

Hvis du vil køre på en pendrive med eks. ubuntu og open office så vælg Dabuntu 10.4 som har det hele klar.
Der er masser af plads på eks. en 16 GB som jeg har, og hvis det ikke er nok kan du sætte endnu en stick ind som lager.

Ps. Jeg ville aldrig lægge noget vigtigt ud i en sky, og stole på at det altid er der.

Skal mange kunne læse det, så brug hjemmeside eller en nem windowsserver HFS på en gammel computer.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 15-11-11 19:40

Hej Eyvind.
Du har ja hatten på, det er det jeg skal bruge
Vi får se, dem er der helt sikkert flere af.

Højris

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-11 20:31

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 18-06-12 18:18

Tak for svaret Eyvind.
Det er bare 10 / 4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-12 19:37

Selv tak - og det er så første gang jeg har fået point for en

Men hvis du vil benytte en usb med Open office / Libre office, kan det gøres ved at hente en ubuntu / Zorin / mint (Linux) og bruge det hentede program til at lave en Live CD og så derfra lave en pendrive.
Denne pendrive kan så starte op i de fleste nyere computere.

Ps. Jeg bruger en pendrive / memorystick med et linux styresystem til udelukkende at besøge min bank.