/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Full screen i Iphoto?
Fra : kartoffel88
Vist : 466 gange
80 point
Dato : 07-11-11 06:18

Hejsa.

Jeg ved godt at man kan trykke på en knap, hvorefter man er i såkaldt fullscreen mode, men det er ikke rigtig fullscreen, da man kan se andet end det ene billede.

Er det muligt at gøre det helt?

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 07-11-11 08:31

Hvad er det du prøver på at få ordnet? Vil du redigere et enkelt billede, eller?

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 07-11-11 09:22

Hejsa. Nej vil bare have at man KUN kan se 1 billede ad gangen, uden andet

Accepteret svar
Fra : MYPCSupport

Modtaget 80 point
Dato : 07-11-11 09:27

Hvis du bare vælger fuld skærm og holder musen væk fra toppen og bunden af skærmen, så skulle de ekstra værktøjer forsvinde og kun vise billedet.

Hvis det er til fremvisning af billeder, så kan du bruge slideshow/diasshow.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 07-11-11 10:57

Ok.. det prøver jeg lige når jeg kommer hjem
Tak indtil videre.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 08-11-11 09:21

Tak for svaret MYPCSupport.

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 08-11-11 09:44

Det var så lidt