/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Se mine billeder i Icloud?
Fra : kartoffel88
Vist : 5736 gange
247 point
Dato : 23-10-11 13:47

Hejsa.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg ser mine billeder i Icloud?
Når jeg går ind på iwww.lcloud.com så kan jeg se en masse ting men ingen billeder osv.
Synes ikke helt jeg har styr på det.
Nogen der kan hjælpe mig?

Tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-11 13:52

lcloud er til salg

mon ikke du mener www.icloud.com

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 23-10-11 14:42

Jo iCloud

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 247 point
Dato : 23-10-11 17:58

På din iPhone, iPad eller iPod touch, vil dine billeder dukke op i din 'Fotos' app, som et album ved navn 'Fotostream'.

På din Mac, vises de under 'Photo Stream' i enten iPhoto eller Aperture.

På en PC downloades dine billeder til 'Photo Stream' download mappen. Normalt findes mappen på denne sti: C:\Users\Apple\Pictures\Photo Stream\My Photo Stream. Du kan ændre stien under Photo Stream Options i iCloud kontrol panelet til Windows

På Apple TV vises dine billeder i Photo Stream under Internet i Apple TV hovedmenuen efter du er logget ind på din iCloud konto.

Læs iøvrigt mere om Photo Stream på iCloud her:
http://support.apple.com/kb/HT4486

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 23-10-11 20:49

Tak for svaret UlrikB.
Så forstår jeg bedre. Så må jeg hellere få gang i Iphoto igen. Eller Aperture.