/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Yoga for gravide om torsdage
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 1279 gange
100 point
Dato : 18-10-11 09:26

Er for doven til at google

Vil gerne gå til gravid yoga om torsdagen efter kl. 15.00

Det skal være i København, Rødovre, Hvidovre, Glostrup eller meget tæt på det.

Holdet skal starte så hurtigt som muligt.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-10-11 11:41
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-10-11 11:42

Holdnr.YOG22
Holdstart torsdag den 17. november.
Holdafslutning torsdag den 19.januar.
8x 1,5 time.
Kl. 16.30-18.00
Undervisning alle torsdage minus uge 51 og 52.
Pris 950 kr.som betales ved tilmelding.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-10-11 12:02

snaptil meget godt fundet, men der er 1 måned til holdet starter og så længe gider jeg ikke vente.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-11 12:51

Mon ikke det var nemmre at lave de øvelser hjemme

Her kan du købe en dvd med øvelserne

http://www.yogaudstyr.dk/gravide.php?gclid=CM2AgvuN8qsCFUPxzAodkkKYsQ

http://www.yogaudstyr.dk/yoga_dvd.php?gclid=CPzt69mN8qsCFYXwzAode3WqsQ

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-10-11 16:52

Nu er jeg så ikke typen der få taget mig sammen til at bruge sådan en DVD vil altid tænke det gør jeg om lidt, jeg skal ud af døren, det er bedst til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-11 17:49

http://www.yoga.dk/Koebenhavn/Kurser-og-tilmelding/Yoga-for-gravide/Gravide-dag-og-aftenkurser

Kurset om torsdagen startede i september, men der er ledige pladser, så måske du alligevel kan komme på holdet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-11 17:50
Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-10-11 14:22

Tak for svaret Nordsted1.

Fandt selv et holdt der starter lige om lidt, men du skal have piont for alle dine søgninger nu hvoe jeg selv er for doven