/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
myggeplage
Fra : denevigeuheldige
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 14-10-11 13:15

Findes der noget i stil med en "fluefanger" - blot mod myg? Er træt af de mange myg som skal ud af soveværelset hver aften.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-11 13:31
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-11 13:48

det bedste myggefangeapparat der findes, er en bar, varm menneskekrop. så du skal bare stå nøgen i soveværelset en time før du skal i seng og så klaske dem når de sætter sig.
det virker desværre ikke med fluestrimler og den slags. de går efter lugten af frisk blod.
har du overvejet at sætte insektnet for vinduerne? det har en rigtig god virkning og sarer dig for en masse besvær med fluesmækkeren.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 14-10-11 14:26

Køb et myggenet og sæt for vinduet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-10-11 14:53

UV lampen med højspændingsnet virker udmærket også på myg.

Køb helst en stor model.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-10-11 14:55

Køb en batteriketcher som fåes til en billig penge mange steder og brænd dem op. Du kan rydde dit soveværelse i løbet af 5 minutter med denne uden at klaske myggeblod på alle vægge

http://www.shop.asctrading.dk/index.php?page=details&prod=21&cat=19&group=8

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-10-11 15:06

Vi støvsuger myggene før sengetid - ganske effektivt

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 14-10-11 15:15

Ja sådan et myggenet har jeg, og nyder at tænde lyset og se de små kræ stå i kø for at komme ind, - hvad de ikke kan.

Ren fryd. Og så koster et myggenet ikke mange basse ører.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-10-11 16:35

Ansæt et par flagermus.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 15-10-11 00:50

Mange gode svar. Takker - det bliver myggenettet.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 15-10-11 00:50

Tak for svaret Nordsted1.