/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
medie player i windows 7
Fra : katin
Vist : 455 gange
300 point
Dato : 26-09-11 17:21

jeg har problemer med windows medie player i windows 7. Når jeg åbner den skriver windows at den ikke er korrekt installeret. Playeren er jo en del windows 7, og hvis jeg prøver at installere den kan den ikke køre på mit system.
Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-09-11 17:29

Installer Windows igen. Der er gået noget galt under installationen. Eller hvis det ikke er en home edition, så reparer windows.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 310 point
Dato : 26-09-11 18:18

Ikke noget med dit problem at gøre men prøv denne.
http://smplayer.sourceforge.net/

Og har du hentet den rigtige udgave? 32/64 bits DK eller UK?

Du skal vælge den player, der er kompatibel med dit system, ellers.........

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-11 18:57

Citat
Installer Windows igen

bob bob bob, det var da lige voldsomt nok.

start med at fjerne mediaplayer
start --> kontrolpanel --> fjern et program --> slå windows funktioner til eller fra --> mediefunktioner --> fjern hak i Windows Media Player --> tryk ok og følg anvisningerne.
nu skal du så installere den igen, følg anvisningerne fra før og sæt hakket igen.
så skulle den gerne virke

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 20:03

Citat
bob bob bob, det var da lige voldsomt nok.

UPS: den har jeg hørt mange gange, selv for det mindste problem.
DOG ikke herinde, her kan alt jo næsten lade sig gøre - før eller siden.

Men at have et gendannelse´s punkt, til hvor det virkede,
hvem tænker på det..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 20:07

Citat
Når jeg åbner den skriver windows at den ikke er korrekt installeret.

Det kan også være at din firewall ikke har kontakt til nettet,
mener at de nye udgaver af MS player, skal have adgang til nettet
for at se om du har en PIRAT udgave af dit system __ lidt at tænke på.
Men du har jo selvfølgelig en ÆGTE KOPI??

Godkendelse af svar
Fra : katin

Dato : 29-12-11 21:12

Tak for svaret nomore.