/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hotmail
Fra : jensviggo
Vist : 2503 gange
20 point
Dato : 26-09-11 09:10

jeg har hotmail, og er rigtig godt tilfreds med det, nu vil jeg gerne have det installeret på en anden pc, men tror I jeg kan huske hvordan, har prøvet, men jeg synes der er en masse med messenger????????

Hvordan slipper jeg lettest fra det.

med venlig hilsen

jensviggo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-11 09:23

Hva' mener du med at du skal installerer??

Du går bare op i browserlinjen og skriver www.hotmail.com - tryk enter

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-09-11 09:30

jeg mener bare, at jeg vil have en genvej på skrivebordet

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 09:46

Citat
genvej på skrivebordet

Højreklik på skrivebord/ NY - GENVEJ/
(adressen burde ligge i den)
ellers kopier fra din browser

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 10:01

Du kan også bare tilføje websiden - under foretrukne
og så trække genvejen den ned på skrivebord

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 10:02

Og vil du ikke have den på skrivebordet kan du trække den ned ved siden af START

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-11 13:54

mon ikke du mener et email program som f.eks windows live mail
http://explore.live.com/windows-live-mail

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 15:13

Citat
mon ikke du mener et email program som f.eks windows live mail
http://explore.live.com/windows-live-mail

Citat
jeg mener bare, at jeg vil have en genvej på skrivebordet

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 26-09-11 19:33

Hotmail skal ikke installeres det er en mail tjeneste på internettet, du kommer til din Hotmail ved, som de andre skriver, at åbne din browser og skrive: mail.live.com og trykke på Enter, så kommer du til Log Ind siden og du skriver dit brugernavn (hotmail adresse) og dit kodeord, så er du på Hotmail og kan læse og skrive post.
Hvis du nu vil have en genvej på Skrivebordet som du bare kan dobbeltklikke for at åbne siden med Hotmail, så gå op i adresselinjen der hvor du skrev mail.live.com og gå helt over til venstre til det lille orange billede, venstreklik på billedet og hold venstre musetast nede mens du trækker billedet ud på skrivebordet.
Det virker iøvrigt på alle internet sider, for eksempel Kandu hvor du trækker det lille grøn/blå spørgsmålstegn ud på skrivebordet, genvejen åbner så den side du er på da du oprettede genvejen, hvis du er på siden http://www.kandu.dk/LastX.aspx så åbner du altid browseren med de seneste 25 Kandu spørgsmål, nemt ikke

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-09-11 07:33

Tak for svaret o.v.n.. så er det vist på plads