/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TV2 regioner efter nytår
Fra : o.v.n.
Vist : 954 gange
300 point
Dato : 25-09-11 20:16

Efter nytår 2011/2012 bliver TV2 så bekendt en betalings kanal, men hved med regionerne? De steder hvor jeg har læst om emnet ser det ud som om regioner ikke er med TV Midtvest har en ekstra kanal TV Mokka som kun kan ses med antenne TV og ikke gennem CanalDigitals satellit TV, kan i finde noget om emnet som kom med nogle links tak kan jeg efter nytår se Midtvest med Mokka med antennen på taget?

Tillægs spørgsmål: Er der andre end Boxer som tilbyder betalings TV som DVB-T ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 25-09-11 20:42

Citat
kan jeg efter nytår se Midtvest med Mokka med antennen på taget?

Ja....

Regionerne er betalt via din medielicens, så den/de koster IKKE extra....

Mocca kender jeg ikke, men udsendes den fra regionerne er den vel gratis

Citat
Er der andre end Boxer som tilbyder betalings TV som DVB-T ?

Nej - boxer har eneret.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 20:46

Citat
Mocca kender jeg ikke
http://www.tvmidtvest.dk/mokka

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 20:46

Citat
TV2 så bekendt en betalings kanal

De håber vel på at det kommer til at gå bedre med økonomien.
De får ikke mig til at oprette et abnonnement, får at se på deres udsendelser.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-09-11 20:47

Hejsa ov.n.
Fandt dette. Håber du kan bruge det.
Hvad med TV 2-regionerne - skal jeg også betale for dem?
Du betaler allerede til TV 2-regionerne, da de selvstændige TV 2-regioner er licensfinansierede.

TV 2-regionerne vil derfor fortsat være tilgængelige for alle danskere uanset om man ser fjernsyn med en almindelig antenne eller abonnerer på en tv-pakke hos en tv-distributør. Regionernes programmer vil fra januar 2012 blive udsendt på en ukrypteret regionskanal, som kan ses med en almindelig antenne.

Husstande med abonnement på en tv-pakke hvor TV 2 indgår, vil også efter 2012 kunne se regionernes udsendelser i de sædvanlige regionale "vinduer" i TV 2s programflade - præcis som i dag.

På trods af navnefællesskabet er TV 2-regionerne selvejende institutioner, som er fuldstændigt uafhængige af TV 2|DANMARK.

Hvad med TV 2-regionerne - skal jeg også betale for dem?
Du betaler allerede til TV 2-regionerne, da de selvstændige TV 2-regioner er licensfinansierede.

TV 2-regionerne vil derfor fortsat være tilgængelige for alle danskere uanset om man ser fjernsyn med en almindelig antenne eller abonnerer på en tv-pakke hos en tv-distributør. Regionernes programmer vil fra januar 2012 blive udsendt på en ukrypteret regionskanal, som kan ses med en almindelig antenne.

Husstande med abonnement på en tv-pakke hvor TV 2 indgår, vil også efter 2012 kunne se regionernes udsendelser i de sædvanlige regionale "vinduer" i TV 2s programflade - præcis som i dag.

På trods af navnefællesskabet er TV 2-regionerne selvejende institutioner, som er fuldstændigt uafhængige af TV 2|DANMARK.

Hvad med TV 2-regionerne - skal jeg også betale for dem?
Du betaler allerede til TV 2-regionerne, da de selvstændige TV 2-regioner er licensfinansierede.

TV 2-regionerne vil derfor fortsat være tilgængelige for alle danskere uanset om man ser fjernsyn med en almindelig antenne eller abonnerer på en tv-pakke hos en tv-distributør. Regionernes programmer vil fra januar 2012 blive udsendt på en ukrypteret regionskanal, som kan ses med en almindelig antenne.

Husstande med abonnement på en tv-pakke hvor TV 2 indgår, vil også efter 2012 kunne se regionernes udsendelser i de sædvanlige regionale "vinduer" i TV 2s programflade - præcis som i dag.

På trods af navnefællesskabet er TV 2-regionerne selvejende institutioner, som er fuldstændigt uafhængige af TV 2|DANMARK.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 25-09-11 20:57

den er fesen ind!!!

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 21:35

Tak for svaret refi. Kort og præcis
også tak til Piaskov for svar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-09-11 21:36

Ja ja ..gentagelse fremmer forståelsen o.v.n. undskyld det kom ind 2 gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:37

Selv tak....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-09-11 21:40

Piaskov, har du set denne tråd til dig

http://www.kandu.dk/spg158136.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 21:41

Piaskov i bliver ønsket et vekommen hjem, hvorfor svarer du ikke
http://www.kandu.dk/spg158136.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-09-11 21:55

Citat
Piaskov i bliver ønsket et vekommen hjem, hvorfor svarer du ikke

O.v.n
Jeg tager ikke imod almisser ... ved udemærket godt hvorfor den er oprettet

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-09-11 22:34

Et velment, velkomme hjem, er vel ikke almisser?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-09-11 21:34

Citat
Et velment, velkomme hjem, er vel ikke almisser?

Jeg kan garenterer dig det IKKE er velment...tvært om...det er ironisk ment