/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Fejlmeddelelse HP Laser jet
Fra : lham
Vist : 861 gange
100 point
Dato : 21-09-11 14:01

Gammel HP Lazer Jet 3
stået uvirksom et par år.
Power on giver fejlmedelelse " 50 service "
Har goglet og læst lidt -det lyder ikke opmuntrende.
Nogen der har erfaring med om det er reparrerbart uden indkøb af reservedelsstumper ?
( når jeg holder ca ½ times pause mellem power on/off -tændes kontrollamperne ,men efter 30 sec går de ud igen ( maskinen forbliver "tændt" ) )

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-11 14:16

Citat
Har goglet og læst lidt -det lyder ikke opmuntrende.

Næææh

Den kan IKKE "smelte" toneren

Det er IKKE værd at ofre penge på - så smid den ud og køb en ny - de er så billige at reparation slet ikke står mål med gevinsten på en ny

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-11 14:17
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-11 14:18
Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-09-11 15:22

REFI
ok -jeg var ikke klar over at Lazer printere kunne fås i det prisleje-det ærger mig bare at jeg har en aldrig åbnet toner ( og en max halv brugt ) til flere hundre kroner liggende tilbage når HP er kommet på lossen, for der findes vel næppe nye lazere der kan bruge HP-ens toner-og skal den sælges på den blå er det sikkert under " antikke toner "

jeg venter lige med skrotningen et par dage-måske er der en derude der ikke alene kan bruge en hammer men også præsis ved hvor man skal slå inde i hp-en

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 22-09-11 16:37

Tak for svaret refi.
realistisk svar -storskrald henter på tirsdag