/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hotspot med tekst.
Fra : fredag
Vist : 322 gange
60 point
Dato : 22-05-03 13:11

Kan man ikke få en tekst frem i FP når man pege på et hotspot (hyperlink) ??

Eksempel: Jeg har et kort over Danmark og har lavet et hotspot (Link) over Haderslev, når jeg peger på Haderslev kommer hånden frem (link). Her vil jeg gerne have at der står Haderslev.

Kan det ikke lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 22-05-03 21:09

Prøv lige efter din hotspot-mål at skrive alt= Haderslev
Jeg tror nok det er sådan.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 23-05-03 08:25

Tak for svaret emesen. Det var lige det jeg mente, men hvad nu hvis jeg også gerne vil have et tal med. Ex. Haderslev 4-5. HVordan gør jeg det ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-03 09:00

Det du skriver efter alt= "abcd 1234 - 5678" kommer til at stå i den lille box.
Når du står i html kan du rette den skrift der skal stå.
I filer>vis i webbrowser>kan du se det færdige resultat.
Emesen.