/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Sommerhus - langtidsudlejning søges
Fra : BerndJ
Vist : 893 gange
500 point
Dato : 10-09-11 23:45

Grundet skilsmisse / helt uacceptable og uhørte forhold i nuværende parforhold har jeg HURTIGST MULIGT brug for et udlejningssommerhus (fordi der er møbler, køkken m.m.m. i alle sommerhuse). Jeg ønsker sommerhus for at i fred og ro finde ud af hvor jeg skal bo ... og hvad jeg i det hele skal stille op med mit liv.

Jeg forestiller mig et meget lille sommerhus: max. 4 sovepladser (måske kun 2) og få kvadratmeter (40 - 50 kvm). Er det muligt at leje på langtidskontrakt, altså ikke per uge eller 2 uger, men 3 måneder ... og dermed opnå rabat????

Grundet mit arbejde skal sommerhuset ligger på det allersydligste Sydsjælland eller nordlige Lolland eller Falster. - Jeg er noget "rundt på gulvet" og har det rigtig skidt for at tænke klart ... . Er der nogen som har en god ide hvordan jeg kan komme videre??? De almindelige sommerhusudlejningsfirma giver kun mikroskopisk rabat (dvs. en periode på 5 uger kan nemt koste 10.000 til 12.000 kr) - og ejendomsmægnerne kan ikke hjælpe. En avis-anonce har ikke givet resultat.

Er der nogen som kan hjælpe HER OG NU????

På forhånd mange tak!!!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-09-11 08:41

Er der ikke en campingplads i området, som har åbent hele året, og som har hytteudlejning ???

Hvis der er, så kan du helt sikkert få en god aftale med lejrchefen, da det kniber meget i årstiden med at få lejet hytterne ud. Han vil helt sikkert gerne have en lille indtægt på en hytte, end slet ingen.
Jeg kender faktisk en, der har lavet nummeret, også i forbindelse med skilsmisse, der havde en hytte, i et par måneder (om vinteren) til en helt fornuftig pris.

Held og lykke

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 12-09-11 10:27

Hov, glemte da også lige at sige, at Facebook er et glimrende sted at efterlyse et sommerhus. Hvis ikke du selv er på FB, så spørg nogle venner om ikke de vil sende en forespørgsel ud i deres netværk.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 27-09-11 17:09

Tak for svaret pifo.