/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
CBB = Nr. 47 i kø = 28 min. ventetid.
Fra : vedikkealt
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 07-09-11 09:29

Er der nogen her der ved, HVAD der sker for eller hos CBB.

CBB = Småt er godt ... men er det blevet for småt... ?

CBB er efter hvad jeg ved, en ""underafdeling"" af Sonofon / Telenor ... mon der er lavet om på det.

Jeg har skrevet indlæg på deres Facebook side, uden nogen svar retur.

Og nu har det stået på, i langt over en måned...

Og ej heller på deres web site, bliver man klogere af, at søge efter svar...

Mon nogen her har den rigtige forklaring..?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-09-11 09:36

jeg bruger dem ikke mere
hos Cimber flyveselskab, har jeg prøvet at være nr. 58 i køen
ventetid ca. 1 time og 55 min

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-09-11 09:56

gaaab, før i tiden sad man i kø i 5 timer og skulle betale for ventetiden. der ringede jeg ofte kl2 om natten, der var der ingen ventetid... men det kan man desværre ikke mere

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-09-11 09:57

har du prøvet at skrive en mail direkte til dem???????+

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-09-11 09:57
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-09-11 10:14

# snaptil

JO jo ... jeg er skam i mail kontakt med dem, men jeg skal af med person "følsomme" oplysningen, som CBB - i mail - anbefaler, at man ringer ind om.

Jeg skal have lavet om på nogle kontokort oplysninger.

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-11 12:16

Lad dog være med at have sådanne små fusker selskaber som leverandør.
Hold dig til de store kendte.
vic200

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-11 12:30

Farvel til den slags

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-09-11 07:43

hvad med en mail, hvor du beder om at blive ringet op imellem kl dit og dat.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-10-11 10:39

Tak for svaret vic200.

Jeg har ellers - uden problemer - kørt med CBB i ... husker ikke lige hvor mange år, og det er gået ganske fint.
Jeg har også 2 trådløse internet fra CBB, der køre ganske upåklageligt, så på den led er jeg meget tilfreds.
Og så passer prisen og mit behov sammen...

Og nu hvor jeg har fået mine problemer løst, gør det jo ingen forskel for mig, om nogle sider som nummer ET eller 100 i kø....

Bedste hilsner fra vedikkealt...