/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Skiferie hytte
Fra : Broderpivert
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 03-09-11 11:36

Hej Allesammen.

Min famillie og jeg snakker om en skiferie i østrig i uge 4, men vi mangler en hytte.

Derfor ville jeg høre om der er nogle som kender et godt sted man kan leje hytter i østrig.

Krav til det.

Vi er 10 personer, der skal være badeland indenfor nogenlunde afstand, og prisen skal self. være god.

Nogle der ved hvor man kan finde sådan en hytte??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-09-11 11:47

Jeg ved at Mathaus i Vestendorf har en ekstra tilbygning med familie faciliteter,
men han er helt billig, selv der bagved, hvor vi har boet flere gange...

Hvis det har interesse kan jeg finde frem til gamle ???? Alm, midt mellem byen og Mittel Stationen?

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 50 point
Dato : 03-09-11 18:24

Der er mange steder. Det i westendorf er den populære gruppe som hedder Alpenspektakel som har ferielejligheder til udlejning. Du kan finde dem på deres hjemmeside.

Her er også et sted: http://www.skihytte.com/lande/oestrig/schladming/skihytter.aspx

Der er mange steder i Østrig: http://www.skihytte.com/oestrig/bad-gastein/ferielejlighed-28091.aspx

God fornøjelse. Østrig er et dejligt land. Har selv været der 35 gange på ferie.

vic200

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 07-09-11 07:16

Tak for svaret vic200.