/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
solsorten
Fra : karin42
Vist : 702 gange
50 point
Dato : 28-08-11 17:38

vi har siddet i drivhuset idag og undret os over hvor solsorten er blevet af. vi fodrer fuglene hele året og solsorten er en af favoriterne .

hven har en anelse om hvor de er " flygtet hen "

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-11 17:44

De er hos os, i store flokke

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-08-11 18:06

Sønnen fodrer flittigt, og vi kan høre dem trille. Men ellers er det gråspurve og mejser der er massivt mange af her. Vipstjerter var vi slet ikke set. Ejheller stære.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-11 18:16

Solsorten er her, den kommer og får æbler og hele forår og sommer har den sunget så det er en fryd. Og den er her hvert eneste år. Hele vinteren får den æbler i haven. Og vi har et stort vandbad som den bader i.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-11 18:25

Heller ikke nogen hos mig...?
Og det er ikke katten, der har været der..

Men de kommer vel igen, næste år.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-11 18:46

De er da hos os på terrassen, men vi giver dem også noget ordentligt at spise.
De er lige blevet færdige med at opfostre kuld nr. 3

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 28-08-11 19:19

Tak for svaret nomore.

ja det med katten må være en af forklaringerne - men tak for svaret momore

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-08-11 19:24

Citat
det med katten må være en af forklaringerne

Ikke hos mig, de er har bare ikke, og det kan egentlig undre mig,,,bare lidt.

Sikker bare en 'lokal' miljø - trussel eller deromkring.
Eller bare en meget kedelig og våd sommer...