/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Indsæt areal størrelsen og få en pris..
Fra : ganga
Vist : 685 gange
43 point
Dato : 28-08-11 16:20

Hej..
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man opretter et felt, hvori man kan indsætte et areal.., derefter kan man så få en pris..

Det skal anvendes i en hjemme side.. Dvs. kunden kan indtaste størrelsen på gulvarealet, og så kan kunden se hvad det koster, at få fortaget en gulvslibning i den størrelsesorden..

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 28-08-11 16:21

Glemte lige at spørge, om hvad dette hedder i fagsprog, for så vil jeg også se om jeg kan finde noget på nettet...

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 53 point
Dato : 28-08-11 16:33

Du skal bruge et script, som kan lave denne beregning.
Jeg lavede en gang et sådant til en forening, hvor man skulle indtaste antallet af tilmeldte, og så kom prisen frem.
Hvis du kan gennemskue et sådant, så kan du godt få et kopi af den, som du så kan pille fra hinanden, så det opfylder dine afslebne behov!

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 28-08-11 16:51

Hej..
Jeg fandt et godt link..
http://www.youtube.com/watch?v=iWlgnAfypg4

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 28-08-11 17:33

Tak for svaret severino.
Jo tak.., jeg vil meget gerne bede om en kopi.., takker..:)

Du kan sende den til ganga@ofir.dk