/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mail kan ikke besvares (outlook 2010)
Fra : svendmogensen
Vist : 790 gange
200 point
Dato : 28-08-11 09:48

Når jeg sender til enkelte post modtagere fra min mailadresse, og de klikker på besvar er der enkelte der ikke kan besvares. De får at vide at de ikke kan svare til min mail adresse. Nogen der erfaring med dette.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-11 10:23

Hvis du kigger i dine konto indstillinger for den pågældende mail, er der så udfyldt svar mail adresse.

Det er det er den der bruges når andre skal besvare din mail.

mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 28-08-11 16:05

Får nogle af dine modtagere en fejlbesked når de prøver og besvare din mail?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-08-11 19:21

Citat
er der enkelte der ikke kan besvares. De får at vide at de ikke kan svare til min mail adresse.

Er du sikker på du ikke er havnet på en blackliste hos vedkommende,i
deres SPAMFILTER kan måske være stillet forkert/ højt
Sender du billeder og links, som skal besvares, så slår mange emails tilbage
og blokker for det, heldigvis, MEN tror ikke dit problem, ligger hos dig = som sådan.
Bare de andres spamfilter der ? måske forbyder videresendelse tilbage til dig

Citat
De får at vide at de ikke kan svare til min mail adresse.

Måske ønsker DE BARE ikke at svare...

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 28-08-11 20:33

Det Ønsker de - men de er ved at undersøge det i firmaets IT afdeling, men har ikke fundet svar. Det er et mærkeligt problem - svar adressen er OK, men måske de andes spamfilter ?? Både en firmaserver og private server(Hotmail)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-08-11 21:32

Det ville selvfølgelig være lettere og hjælpe hvis man snakker med dem der har problemet. Men ved du om dine mails kommer frem til modtagerne? Hvordan sender du de mails? Hvad er din afsender adresse?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-08-11 22:34

Citat
det i firmaets IT afdeling, men har ikke fundet svar. Det er et mærkeligt problem - svar adressen er OK,

IKKE førset eller SIDSTE gang man ser at hjemmesider´s post-adresse ikke virker.
Om de har modtaget BESKED eller ikke.

De går bare væk i den BLÅ INTERNETVEJ trods alt.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 18-09-11 12:52

Tak for svaret webnoob.