/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
lægeportal.dk
Fra : skolen2400
Vist : 814 gange
50 point
Dato : 18-08-11 18:08

hej er der nogen der ved hvorfor det er så svært at få sendt en receptfornyelse på lægeportal.dk
den siger min gmail adr.ikke kan verificeres

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 18:19

er du tilmeldt med en anden adresse ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 18:31

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 12

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 18-08-11 18:31

til teil
nej samme adresse i mange år
det virkede før jeg fik windovs 7 min kone kan slet ikke få det til st virke på w 7 det virkede godt da v vi havde vista og xp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 19:53

Lægeportal.dk giver ikke en brugbar side på google

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-08-11 20:12

Hvis jeg skal forny recepter, går jeg ind på min egen læges hjemmeside.

Jeg forstår ikke lige, hvorfor du benytter den side du beskriver, som Teil skriver, så findes den og findes alligevel ikke mere. Jeg får ikke noget brugbart ved den henvisning.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-08-11 20:16

Prøv lige at finde din egen læge:

http://www.egenlaege.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-11 20:35

Hos os er det så at lægen skriver en recept på eks.vis 10 gange levering, den går digitalt til
apoteket. Der logger jeg på med nemid bestiller til afhentning eller levering på bopæl.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-08-11 21:23

Jeg går som sagt på min egen læges hjemmeside og bestiller fornyelse og kan derefter bare hente (og betale) på apoteket ved forevisning af mit sygesikringsbevis eller bare opgive navn og læge.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-11 21:26

Jeg har login til hjemmesiden, cpr og selvvalgt adgangskode- men alt det bliver man guidet til når jeg logger ind på hjemmesiden første gang, og så opgiver man sin mailadresse. Jeg har også gmail og har ikke problemer.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 19-08-11 06:19

Hej jeg gør det samme som smuller54, går ind på min egen lægesside og bestillere det medicin jeg skal bruge.
Men det er ikke alle der gør det, der er nogen læger som ikke vil skrive bestemte slags medicin ud, jeg har en genbo der her inde på nettet køber noget medicin ved private pensionister.
Og det går godt nok han er ikke blevet snydt endnu da.
alan57.

Godkendelse af svar
Fra : skolen2400

Dato : 21-08-11 08:38

Tak for svaret smuller54.