/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
overnatning elba
Fra : karstenhou
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 21-05-03 12:20

Er der nogen der kender et godt sted at overnatte på elba.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-03 12:57

Hejsa
Jeg har aldrig selv været på Elba, så personligt har jeg ingen erfaring at dele ud af, men Elba har deres egen hjemmeside med info, prøv at kigge på http://www.elba-online.com/elbaengl.html her er mange gode links.

Go' tur... )
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 15:45

Hejsa, sidder lige og rydder op i mit system, og kan se dit spørgsmål stadig står åben (Kommentar ikke accepteret endnu). Er dette p.g.a. en forglemmelse eller fordi vores / mit svar ikke er fyldestgørende nok??
Hygge... og fortsat god weekend
Søren
NB: Du er måske rejst på ferie

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 25-05-03 20:02

Jeg har selv set de sider der findes på nettet. Jeg ville helst have nogle private erfaringer.
Hilsen Karsten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 20:05

OK! 'Det forstår jeg godt
Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : sanjo

Dato : 24-08-03 22:37

Der er masser af steder at få overnatninger på den dejlige ø Elba. Der er mange campingpladser - selv nu i slutningen af august hvor der er god plads, og god standard. Der er mange private der tilbyder overnatninger til rimelige penge.
Elba er en dejlig ø - hvis der er meget vind fra vest er der mange muligheder at finde læ i modsat retning.
Elba producerer gode DOC vine.
Napolion har jo holdt sin ferie her- !!

God ferie til en dejlig ø. Hilsen Erik

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 21-01-04 08:05

Tak for svaret CLAN.