/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Lån af privatperson mod ok rente?
Fra : wonderwall
Vist : 1133 gange
20 point
Dato : 09-08-11 13:20

Hola er kommet i den situation jeg har 3 regninger jeg ikke kan betale DD. og det skal de

Har prøvet banken selvfølgelig men de ville ikke låne/bevillige overtræk da jeg er under uddannelse så er rimelig stuck på det punkt, er ikke i rki eller andre underlige ting..

så det jeg søger er et lån på 5000,- hvor jeg så betaler det af med 1200 hver den 1, så personen der giver lånet får 1000kr for besværet.. giver self alt den info osv der kræves

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 09-08-11 13:22

Mangler du penge, jørn

Kom bare med "informationerne" - så kigger vi på det....

Kommentar
Fra : wonderwall

Dato : 09-08-11 13:25

@refi
Kan ikke skrive en besked til dig herinde af en eller anden årsag?
og med infomationerne mener jeg jo bare de ting/sikkerhed evt udlåner vil have:)

Godkendelse af svar
Fra : wonderwall

Dato : 09-08-11 13:38

kan du ik skrive til min mail?:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-11 13:40

Nej - den kender KUN Kandu....

Kommentar
Fra : wonderwall

Dato : 09-08-11 13:41

nårh okay... men er det noget du hjælpe med eller hvordan?

Kommentar
Fra : wonderwall

Dato : 09-08-11 14:18

sidste besked self til dig refi :D

Kommentar
Fra : wonderwall

Dato : 09-08-11 15:40

well hvis nogen er villige så skriv på mortenover@hotmail.com